vineri, 31 octombrie 2014

Boo!


Hei, bloggărașii mei dragi! Ce mai faceți? Cum e la școală? Cum vă împăcați cu vremea? Cum V-ați petrecut sau cum vă petreceți minunata zi de Halloween?

Nu am mai putut fi activă așa cum obișnuiam, însă motivul principal îl știți deja, probabil. Cert este că îmi lipsiți, la fel și perioadele când scriam postare după postare. Deși a trecut o bună bucată de vreme de când nu v-am mai bătut la cap cu așa-zisele noutăți din viața mea, nu pot spune că am cine știe ce să vă povestesc. Clasa a 11-a e okay. Nu am mai mult timp liber decât înainte, însă îmi place că acum se pune accentul, în principal, pe obiectele specifice specializării mele. Ei, în schimb, mă simt destul de copleșită de gândurile legate de viitorul meu. În privința cărei facultăți vreau să o urmez, sunt aproape 100% sigură, dar nu știu unde va fi ea.


Într-adevăr, nu e necesar să iau o hotărâre chiar acum, dar bine ar fi să mă decid cât mai curând. De aceea, cei care sunteți la facultate, vă rog, orice sfat ar fi fantastic de binevenit!

Daaar să revenim în prezent! E Halloween, buddies! Unchiul meu e născut pe data asta, și mi se pare atât de super. Păcat că nu e pasionat, la fel ca mine, de supranatural, că i-aș fi organizat special eine gruselige Party.


Cu toate că am destule de pregătit pentru săptămâna următoare, mi-am propus să mă delectez cu un film horror strașnic. Nu am mai vizionat unul de mult, și chiar îmi e dor să simt fiorii aceia în punctul culminant. Apropo de asta, voi cum reacționați la acele faze de-a dreptul scarry și subite? 


Sora mea, spre exemplu, reacționează într-un mod care mă amuză teribil - tresare aproape convulsiv și, în timp ce bâlbâie cuvintele ”O, Doamne! Pfiu, pfiu, pfiu!", se grăbește să-și tragă pe ochi pătură, pernă, orice care să îi optureze imaginea. E atât de amuzantă! Ne uitam la Femeia în negru și în cea mai mare parte a timpului ea ținea pătura în așa fel încât să vadă doar jumătate din ecranul calculatorului. Faza tare e că tocmai când, în sfârșit, s-a decis să-și ia inima în dinți și să se uite la film în toată splendoarea lui a apărut Femeia în negru. Chiar atunci! A fost precaută sor-mea, dar nu și când a trebuit.

Okay, pumpkins, bucurați-vă de cât a mai rămas din Halloween și un weekend minunat! Ne mai citim noi >:D<.

2 comentarii:

  1. Nici eu nu mai pot activa atât de mult,însă nu e o problemă dacă suntem încă prezente aici,nu-i așa? :) Happy Halloween!

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!