miercuri, 31 decembrie 2014

2015 - o nouă aventură!

Howdy, cei mai grozavi, adorabili, frumoși, inteligenți, awesome bloggeri pe care i-a cunoscut vreodată blogosfera! Cum vă simțiți în prag de an nou? în prag de 2015? 2015, vai, cât de repede mai trece timpul ăsta, fantastic! Ce planuri aveți pentru orele care urmează? Party? More party? Woo-hoo!


To the right and to the left, hooray woo-hoo! Okay, gata. 
Eu nu am nimic planificat, însă nu pot spune că în anii trecuți am petrecut până în zori. Sunt genul de persoană căreia îi place să sărbătorească într-un mediu cât mai liniștit, deci, yep, locul meu clar nu e în vreun club sau știu-eu-ce-alt-loc-poluat-acustic-și-în-alte-feluri.

Aruncând o privire asupra postărilor mele oldie, m-am bucurat să ajung la concluzia că m-am schimbat, dar într-o mică măsură, și ea bună. Scriind pe blog m-a ajutat să-mi dau seama unde greșesc, ce nu-și găsește locul în viața mea, ca să fac ordine. Și chiar am făcut! Iar postările din anul 2014 sunt cea mai bună dovadă; în ele nu se mai regăsesc aceleași plângeri (și uneori văicăreli inutile) pe care le împărtășeam cu voi în 2012 sau 2013. M-am maturizat? Nu știu. Cert este că îmbunătățirea e vizibilă. Pe lângă ea, anul 2014 a mai venit cu întâmplări care m-au surprins extraordinar de mult și pe care nu am să le uit nicicând, cu responsabilități pe care mi le-am asumat cu răsuflarea întretăiată, însă pe care am reușit să le îndeplinesc și, nu în cele din urmă, cu momente mai grele din care am avut de învățat.

Pentru voi ce a însemnat anul 2014?

În 2015 vreau să mă bucur mai mult de lucrurile care îmi aduc plăcere, să mai fac unele schimbări în viața mea, să mă decid în ce direcție o voi lua după terminarea liceului și să acord mai multă atenție aspectelor mărunte dar deosebit de importante din jurul meu. Pe scurt, vreau să fiu fericită. Cred că fiecare din noi e capabil să-și procure fericirea, dar, cum nimic nu vine de-a gata (sau, cel puțin, așa ar trebui), trebuie să muncim pentru ea. Putem, deci rămâne doar să și vrem.



Pe blogul lui Ralu am citit despre ”2015 Reading Challenge” și m-am decis să o accept și eu, cu o mică modificare dată de sursa imaginii.


Hm, care e cea mai challenging? Cartea cu antonime în titlu, romanul grafic, cartea cu acțiunea care se desfășoară în orașul meu, cartea scrisă de un autor care are aceleași inițiale cu ale mele (haha, mă întreb cine e acest autor!) și cartea pe care am început-o, dar nu am mai terminat-o. Nici astea, dacă stau bine să mă gândesc, nu au un grad de dificultate atât de mare, încât să nu pot desena, în cele din urmă, un ”x” în casetuța din dreptul lor. Totuși, sunt conștientă că șansele mele de izbândă nu sunt chiar de sută la sută. Dar, hei, challenge accepted! Și-am să-mi dau silința să o duc la bun sfârșit. La fiecare cinci cărți tăiate de pe listă vă voi înștiința, Versprochen, promise!

Okay, meine liebe Freunde, sper să vă petreceți trecerea dintre ani așa cum vă place vouă și sper ca anul 2015 să vă îndeplinească toate așteptările, dorințele și visurile! And keep being awesome! ^^

La mulți ani! 

4 comentarii:

  1. La mulți ani! Să te ajute noul an să-ți împlinești toate țelurile! Îți doresc spor cu challenge-ul și în găsirea autorului căutat. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai avut un an frumos , eu am avut un an cu schimbarii un fel de roller coaster :)) , dar in sfarsit a fost destul de ok , dar lucrez mult mai mult in 2015 , foarte interesanta provocarea si eu cred ca am sa o incerc -hug-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și roller coaster-urile sunt bune, atâta timp cât învățăm ceva din ele :-D.
      Baftă! >:D<

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!