miercuri, 24 decembrie 2014

Gânduri bune către oameni buni


Alooooha, bloggărași!
Ce mai faceți? Cum o mai duceți?
Buddies, I've missed you so much!
I still do!

Deși e vacanță și Crăciunul bate la ușă, e liniște pe-aici, prin blogosferă. Probabil sunteți plecați... Sau poate aveți și voi de învățat (spuneți ”Da”, vă rog, ca să nu mă mai simt atât de nedreptățită și marginalizată). În orice caz, sper să vedeți postarea asta, ca să știți că vă doresc un Crăciun liniștit, plin de iubirea celor dragi, de căldura pe care o emană sufletele lor, de momente fericite pe care să le rememorați mai târziu cu zâmbetul pe buze, de mâncare delicioasă și de tot ce vă mai doriți!

Am ajuns la concluzia că e aproape imposibil să nu-ți placă perioada asta din an. Oricât de negativist sau Gică Contra ai fi, trebuie să simți măcar un pic din magia pe care o aduce Crăciunul. Poate reuniunea familiei nu-ți produce nicio emoție, sau colindele, dar sunt atâtea alte lucruri care aduc împlinire. Mâncarea, spre exemplu! E o împlinire momentană și nu prea se potrivește cu ceea ce presupune de fapt sărbătoarea, însă e bine și așa, decât deloc, atât timp cât nu se face abuz, desigur (să-i lăsăm pe bieții doctori să se bucure și ei de sărbători).

Deci, Crăciun fericit, dragi bloggărași!
Am să revin, cât de curând sper, cu recenzia cărții Villette. Abia aștept să vă împărtășesc gândurile mele legate de ea.
Ne mai citim!
hugs


4 comentarii:

  1. Oh God Biiiibiii >:D<
    Nu am mai vorbit de o caruta de timp :'(
    Craciun fericit 'fathooo' :))) ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miiiich, howdy!
      Mulțumesc frumos, la fel și ție, ”fathooo”! :))

      Ștergere
  2. Haha! Mâncarea sigur e o împlinire momentană bună. :))
    Mi-a lipsit umorul tău.
    Sărbători fericite, Bia! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ralu! Sărbători fericite și ție! >:D<

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!