vineri, 30 ianuarie 2015

Leapșa - Let it snow

Bună să vă fie ziua, dragi bloggeri! Mi-am adus aminte că am o restanță - leapșa primită de la Furelise. Mulțumesc, Furelise! Îmi pare cam târziu să o completez, dar nu îmi stă în fire să las lucrurile baltă, așa că...


1. Ce carte te introduce cel mai bine în spiritul sărbătorilor de iarnă?
Cadoul de Cecelia Ahern.

2. Afară este viscol iar tu ai rămas blocat/ă în casă din cauza nămeților. Ce personaj ai prefera să iți țină companie?
Daniel din Catch Me When I Fall de Vicki Leigh, pentru că ar putea să mă ducă oriunde mi-aș dori, Fuck yeah!

3. Participi la o bătaie cu bulgări. Pe care personaj cu inima înghețată l-ai lovi primul?
Mal din trilogia Grisha. Nothing too personal.

4. Cu ce familie ficțională ți-ai petrece sărbătorile?
Familia McDeere din Firma.

5. Cu cine ai vrea să te săruți sub vâsc?
Chiar nu-mi trece niciun nume prin gând... Saaau, stați... Întunecatul/ Darkling din trilogia Grisha de Leigh Bardugo. Adică el:




6. Ce personaj a fost pe lista celor răi, dar a reușit până la urmă să ajungă pe lista celor buni?
Jericho Barrons din Febra neagră de K. M. Moning.

7. Ești singur/ă acasă când doi hoți se strecoară înăuntru. Ce personaj ai prefera să te ajute să scapi de ei?
Femeia în negru din romanul și filmul cu același nume. Haha, măi să fie, ce comic ar fi!



8. Canalul Hallmark găzduiește un maraton cu filme specifice sărbătorilor. Ce carte are cea mai cheesiest copertă?
Hm, copertă cheesie? Să vedem... Coperta cărții Legile atracției de Simone Elkeles.



9. Împrăștie spiritul sărbătorilor de iarnă și alege câteva persoane care să facă acest tag!
Au trecut sărbătorile, deci nu-mi mai rămâne decât spiritul iernii și să dau leapșa mai departe tuturor celor care citesc postarea și care, desigur, vor să o preia. So, everyone is welcomed!

Okay, buddies, ne mai citim...
Ah, eram să uit: vacanță plăcută și cât mai relaxantă! 
hugs

2 comentarii:

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!