duminică, 8 martie 2015

Reactualizare seriale


Hei, hei, heeeei! 
Ce mai fac bloggărașii mei? 
A trecut o vreme de când nu am mai scris, deși blogul l-am vizitat. Atât mi-a permis timpul ăsta: să vizitez. Dar mai bine mai târziu decât niciodată, no? Cu ce vă mai îndeletniciți? Am observat că unii din cei pe care îi urmăresc reușesc să posteze măcar o dată pe săptămână, însă sunt și alții, ca mine, care au lăsat bietul blog'șor al nimănui. Să fie școala de vină? sau lipsa de inspirație? Mai bine hai să nu dăm vina pe nimeni. Hazardul, să zicem!

Okaaay, acum, reactualizarea serialelor:

Încep cu The Vampire Diaries pentru că e serialul la care am rămas în urmă. Rău de tot. Sunt pe undeva pe la mijlocul sezonului 5 și ultimul episod apărut e 17 din sezonul 6. În urmă. Rău de tot. Totuși nu e o surpriză și nici o întâmplare involuntară, pentru că, din păcate, TVD nu mă mai atrage cum obișnuia cândva. E mult prea multă dramă pentru gustul meu. Ca să nu mai zic de faptul că pur și simplu mă calcă pe nervi modul în care decurg lucrurile între Elena și Stefan. Acolo unde am rămas eu, situația e atât de confuză și iritantă. No, nu cred că îl voi continua. Cred că am să renunț definitiv. 


Următorul e The Originals. Și în cazul lui sunt în urmă, însă ce am văzut până acum a reușit să-mi capteze atenția, deci îl voi continua. Sper, chiar sper, să nu capete treptat trăsăturile serialului sus menționat.

Supernatural *aplauze* rămâne serialul meu preferat. A trecut atât de mult timp de când l-am început și va fi un moment tare trist când se va termina. Sunt câteva episoade pe care nu le-am văzut, dar cred că am să las să se adune. Veste awesome: urmează și un sezon 11! Woo-hoo! Acțiunea a urcat din nou pe o pantă ascendentă, adică e din ce în ce mai interesantă. Îmi place faptul că reluat ideea de episod concentrat asupra unui caz paranormal. E exact ca în vremurile bune, când viețile lui Sam și Dean nu erau chiar atât de complicate.

Ultimul serial la care mă uit în prezent e Pretty Little Liars. Sunt la zi cu el. Știți, uneori mă întreb de ce anume continui să mă uit la serialul ăsta. A ajuns atât de complicat, încât abia de mai țin pasul. Ce-i drept, sezonul 5 a venit cu unele dezvăluiri care au mai descâlcit puțin intriga și care m-au convins să nu renunț. De altfel, motivul pentru care vreau să termin PLL e acela de a afla care e adevărata poveste din spatele lui A, căci, în rest, nu văd ceva îndeajuns de convingător. Sunt cam dezamăgită de personaje. Nu am observat niciun soi de evoluție din partea lor, continuă să mintă în neștire (inclusiv reciproc), preocupările lor sunt absurde în contextul în care sunt pe punctul de a absolvi, deseori îmi par foarte superficiale și egocentrice și, cel mai enervant, fetele astea nu pot fi prietene cu vreun tip fără să îl sărute. Serios, am ajuns să capăt un fel de teamă atunci când fac cunoștință cu vreo cineva de gen masculin. Înțeleg, ele sunt drăguțe, ei sunt drăguți, dar alo, gara, aveți iubiți! Și, apoi, tot ele sunt victimele!


Prin urmare, practic nu vizionez decât două seriale momentan. Mă gândeam să încep altele, cum ar fi The Walking Dead, Once Upon A Time, Sherlock și White Collar. Vreau să fie cu adevărat bune, deci dacă aveți recomandări, chiar vă rog să mi le împărtășiți.

Capitolul cărți nu are rost să îl abordez deoarece nu am mai citit o carte cap-coadă de un car de ani. Mi-am concentrat atenția asupra olimpiadelor iar când aveam puțin timp liber am ales serialele și filmele ca să mă relaxez. Apropo, locuiește cineva în Oradea? Peste o lună îmi fac apariția acolo pentru naționala la istorie și mi-ar plăcea să știu ce e de vizitat :-).

Okie dokie, buddies, mă bucur că v-am scris. 
O săptămână frumoasă vă doresc și multă baftă în continuare! >:D<

3 comentarii:

  1. Once upon a time și Sherlock sunt printre serialele mele preferate. Eu chiar ți se recomand. Cred că sunt chiar mai bune decât TVD...iar The Walking Dead am auzit că e superb, deși nu l-am văzut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yaay, mulțumesc pentru părere! Clar încep cât de curând ”Once upon a time” :-).

      Ștergere
  2. Sherlock e serialul meu preferat! :) În februarie am început să-l urmăresc,dar mai răruț , că sunt puține episoade și nu vreau să îl termin așa repede ! :))

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!