miercuri, 8 iulie 2015

Noutăți în bibliotecă #21


Hi, my lovely fellows! Ce mai faceți? Cum vă petreceți vacanța? 
Mi-am dat seama că de când am terminat școala nu am făcut nicio postare în care să scriu despre lucruri aleatorii, despre ce am mai făcut, ce mai citesc, ce cărți am mai cumpărat, ce planuri mi-am mai făcut. Așa că acum profit din plin de postarea de față.
Înainte de orice altceva totuși vreau să trec în revistă noile achiziții:


1. Grammaton. Turnul înțelepților de Johanna Trommer e o carte pentru copii/ adolescenți. Descrierea spune că personajul principal e Tinka, care are 13 ani și care găsește o scrisoare misterioasă într-o carte, scrisoare ce îi spune să ia legătura cu un anticar din Viena. Tinka pleacă acolo cu prietena ei cea mai bună și, făcând cunoștință cu anticarul, intră în contact cu "Grammatonul, o lume fantastică ai cărei locuitori se numesc literani și au corpuri în formă de litere." Hm, mie îmi sună tare drăguț. Cred că e o lectură relaxantă, numai bună pentru vacanță.


2. Regatul Luminilor (Grisha, #3) de Leigh Bardugo e ultimul volum din trilogia Grisha pe care, din păcate, l-am devorat la scurt timp după ce l-am primit. Va veni și recenzia, însă parcă nu știu cum să-mi adun cuvintele. 


3. Aitan's Revenge (Starbright Novella) e o nuvelă care acompaniază seria Starbright scrisă de Hilary Thompson. Cartea am câștigat-o în urma unui concurs organizat de autoare și trebuie citită după al doilea volum din serie. Chiar ieri am terminat de citit primul volum - Justice Buried - pe care l-am primit, alături de celelalte cărți Starbright, în format electronic, pentru turul organizat de YA Bound Book Tours. Dați-mi voie să vă spun încă de acum că seria asta e awesome. Am să intru în detalii în recenziile ce urmează.

Și asta e tot! Okay, ar mai fi și o carte despre istoria românilor (mă pregătesc pentru a 12-a), dar mi-am zis că nu mai are rost să o includ.
Voi ce mai citiți? Știți, am momente când devin tare nostalgică pentru că timpul trece și îmi dau seama cât de puțin citesc. Și când mă gândesc că vine a clasa a 12-a, bacalaureat, admitere, aoleu! De aceea încerc să fac cât mai multe vacanța asta - să citesc, să vizionez seriale și filme, să fac sport, să scriu, să îmi pregătesc unele materiale pentru anul școlar ce urmează. 
Okay, ne mai citim, dear fellows, bucurați-vă de vacanță și de lectură!

4 comentarii:

  1. Să le citești cu plăcere! Din păcate, titlurile enumerate de tine îmi sunt necunoscute, dar sper să le descopăr prin intermediul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Ralu! Sigur ai să mai citești despre ele pe-aici.

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!