duminică, 13 septembrie 2015

Doar... baftă!

Hei, dragii mei bloggeri!
Voiam să vă las o postare încurajatoare, ca la început de nou an școlar. Bobocilor de liceu le doresc ca toate așteptările (pozitive) să li se împlinească, celor care sunt în clasa a 12-a, baftă iar studenților le urez vacanță plăcută în continuare, căci meritați din plin să vă relaxați.
Și eu mă număr printre cei care sunt în a 12-a, deci postările mele pe blog se vor diminua considerabil, lucru pe care îl regret. Am să încerc totuși să mai dau câte un semn de viață din când în când. :-)
Oricum, multă succes tuturor și luați aminte la imaginile următoare:












Take care! >:D<

4 comentarii:

  1. Mulțumim, Bia! >:D< Eu una chiar aveam nevoie de încurajări, deși nu merg mâine la școală.
    Îți doresc să realizezi tot ce ți-ai propus referitor la bac și la admitere, dar și să te bucuri de acest ultim an de liceu. O să treacă totul cât ai clipi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ralu!
      Multă, multă baftă în noul an de facultate (facultăți :-D)!

      Ștergere
  2. Multumim de urari. Multa bafta in acest nou an pe care l-ai inceput!

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!