joi, 25 august 2016

Leapșa - The Book Blogger Memory Challenge


Chiar dacă v-a salutat deja nenea ursul, vă mai salut și eu: heeei, bloggerași! Cu ce vă mai ocupați timpul? Eu mă lupt cu ”Frații Karamazov” de Dostoievski. E cea mai mare carte pe care am citit-o până acum și e o adevărată provocare. O altă provocare este și leapșa aceasta, pe care am primit-o de la Roxi de pe Gânduri despre cărți. Ia să vedem despre ce-i vorba:

1. Numește o carte scrisă de un autor pe nume Michael.

Surprinzător, nu am în bibliotecă niciun Michael, dar am mai mulți de Mihai și Mihail, așa că profit de ocazie și vi-l recomand pe Mihail Sebastian cu al său roman Orașul salcâmilor, o operă foarte frumoasă, reușită.

2. Numește o carte care are un dragon pe copertă.
Dansul dragonilor de George R.R. Martin



3. Numește o carte care are un personaj pe nume George.
Șoareci și oameni de John Steinbeck, o altă carte care mi-a plăcut mult. Ea îi în centru pe George Milton și Lennie Small și e o poveste despre prietenie într-un decor sumbru, cel al marii crize economice din anii 1929-1933.

4. Numește o carte care e scrisă de un autor al cărui nume de familie e Smith.
Seria Jurnalele Vampirilor de L. J. Smith; nu cred că mai e nevoie să atașez o poză.

5. Numește o carte a cărei acțiune este plasată în Australia.
Ăă, în Noua Zeelandă nu e bine? Tot departe e =). Glumesc. Din păcate, nu am și nici nu am auzit de vreo carte a cărei acțiune să se petreacă în Australia. Dar voi?

6. Numește o carte al cărei titlu conține o lună a anului.
Ah, nici aici nu pot să dau un răspuns. Uite, totuși, ce provocare! Chiar îmi propun să citesc o carte cu o lună a anului în titlu. În schimb, deocamdată, vă las o carte care are în titlu un anotimp al anului - A Summer Like No Other de Elodie Nowodazkij.


7. Numește o carte cu un cuțit pe copertă.
Cuțit?! Ce violenți sunteți, oamenilor! =) Am aruncat o privire în toată biblioteca mea, dar nu am găsit. Am cărți cu pistoale, bombe, săgeți, dar niciuna nu are pe copertă un amărât de cuțit.

8. Numește o carte care are cuvântul un/o” în titlu.
O păpușă sau alta de Sophie Hannah - voi posta cât de curând recenzia ei. Iată și recenzia.


9. Numește o carte al cărei personaj principal are același nume cu autorul.
Cărțile lui Sven Hassel. Am citit numai una, dar am observat că Sven este personaj-narator, deși intervențiile lui sunt foarte rare, aproape inexistente. E mai mult un observator, un martor.


10. Numește o carte care a fost ecranizată.
Camera morții de John Grisham a fost ecranizată în 1996, la doi ani de la publicare. De altfel, în jur de opt cărți scrise de J. Grisham au fost ecranizate, de aceea țin să le menționez și pe următoarele două: Firma, respectiv Cazul Pelican, amândouă ecranizate în 1993.

Mulțumesc, Rox, pentru leapșă! De fiecare dată îmi face mare plăcere să o completez. Nu mai nominalizez, însă invit pe oricine să o completeze. E super distractivă și chiar te pune la gândit și scotocit atât în amintiri cât și în biblioteca personală. 

7 comentarii:

  1. Hahaha! Ce leapsa frumoasa.
    Ai una si de la mine http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2016/08/leapsa-book-gif-tag.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e, e haioasa.
      Mulțumesc, Madeline! =)

      Ștergere
    2. Cartile pentru leapsa:

      1. A summer like no other
      2. Cutia cu fantome
      3. Getting Rooted in New Zealand
      4. Legile atra'ctiei
      5. Paznicul fulgerului
      6. Portretul lui Doarian Gray
      7. Minunata lume nouă
      8. Hannibal
      9. Doamna Bovary
      10. Catch Me When I Fall

      Scuze de intarziere.

      Ștergere
  2. Am primit-o şi eu, abia aştept să o fac, e aşa awesome! ^^
    Lecturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept să văd postarea ta :D.
      Mulțumesc, la fel și ție!

      Ștergere
  3. Am primit-o şi eu, abia aştept să o fac, e aşa awesome! ^^
    Lecturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha, Michael, Mihail, tot pe acolo. :)) Mă bucur tare mult că ai făcut leapșaa, îmi face mereu plăcere să-ți văd răspunsurile.

    Îți doresc o toamnă minunată, plină de căldură și zâmbetee! *.*

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!