vineri, 23 septembrie 2016

Same cover, different books #6

Hello lovelies!
Cum o mai duceți?
Tocmai mi-am dat seama că nu am urat ”mult succes” celor care au început deja școala, așa că muuult succes, dragi bloggerași studioși! Mult succes le doresc, desigur, și studenților - acuși începem!
Nu am mai postat de mult timp în rubrica aceasta, dar chiar nu am mai avut ocazia în ultima vreme să nimeresc două coperți asemănătoare. Aceasta până acum două zile când iată ce am descoperit:



Asemănarea constă în domnișoara supărată, după cum puteți observa. În rest, nu sunt puncte comune. Dar am vrut neapărat să vi le arăt din două motive. 
  • În primul rând, în sfârșit, în felul acesta promovez și eu o carte românească (apropo, descrierea sună destul de bine). 
  • În al doilea rând, îmi place nespus de mult trilogia Never Forgotten de Kelly Risser. Aici găsiți recenzia la primul volum, aici la al doilea iar aici la al treilea. Recenziile sunt în engleză pentru că și cărțile le-am citit în engleză, dar ideea rămâne aceeași: Never Forgotten e o serie grozavă. Cu precădere, mi-au plăcut cartea a doua și a treia, însă și pe prima am notat-o cu o notă frumușică. Dacă cineva vrea detalii despre trilogie, sunt dispusă să vă scriu o nuvelă despre ea, chiar în secțiunea de comentarii. Ca să nu uit: pe Amazon găsiți primul volum gratis, chiar aici. Sper să îi dați o șansă ^-^.
Revenind la coperți, trebuie să recunosc, coperta cărții Current Impressions mi se pare cea mai nereușită din trilogie (aruncați un ochi la recenziile mele și le veți vedea și pe celelalte două). Mi se pare că au folosit prea mult blur pe cele două personaje. Coperta cărții românești mi se pare drăguță, deși îmi displace fontul utilizat pentru titlu.
Voi ce credeți?

6 comentarii:

  1. Bine ochit, Bianca! :) Îmi place coperta românească, e frumos editată şi arată mai natural. Şi eu aş fi preferat un alt font, imaginea cere ceva mai elegant, în ton cu faţa tristă a fetei. Modificând acest detaliu, cred că imaginea ar fi arătat perfect. Hmm, acum că mă uit mai bine, nici a doua nu arată rău. Nu aş putea alege. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, mulțumesc, Ralu! Exact astea sunt și gândurile mele. :D

      Ștergere
  2. Wow, wow! Mă întreb ce culoare avea cu adevărat părul fetei atunci când a pozat. Ce rubrică drăguţă...şi amuzantă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună întrebare!
      Mă bucur că îți place ^^.

      Ștergere
  3. Ce-mi place coperta cărții Cristinei, Doamne! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce parere categorica! =) Ma bucur ca ai impartasit-o, Andrei.

      Ștergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!