duminică, 25 decembrie 2016

Un gând bun pentru oameni buni

Crăciun fericit, dragii mei bloggeri frumoși la suflet (sunt sigură că sunteți și la înfățișare)!

Nu am mai dat de o vreme pe-aici, așa cum mă așteptam. Dar mi-am zis că sărbătoarea Crăciunului este prilejul pentru a-mi face apariția din nou în lumea daydreamerilor.

Ce mai faceți?
Eu încerc să mă bucur de scurta vacanță, după două luni intense de facultate (aici unul bobocel la Drept). E frumos la facultate, chiar îmi place. Mă bucur nespus că am făcut alegerea corectă, chiar simt că mi se potrivește facultatea, m-am integrat de minune atât în mediul academic, cât și în cel social. So far so good, cum se spune. După sesiune am să revin cu o postare, să vedem dacă mi s-a schimbat părerea.

Fără alte comentarii în plus, vreau să vă urez cele mai călduroase urări de bine. Îmi doresc nespus ca sărbătoarea Crăciunului, precum și anul nou ce bate la ușă să vină cu toate cele necesare și dorite de voi.

Keep being awesome and keep reading!

endless hugs,
Bianca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!