marți, 20 iunie 2017

Reduceri de nu le poți duce

 

Hallo, dragilor! Revin pe blog după o altă pauză cât un canion de mare. Însă revin cu vești bune: Libris ne încântă cu niște reduceri frumușele la iubitele noastre cărți iar eu m-am gândit să dau de veste, căci și eu am primit pontul de la altcineva.

Sesiunea mea e pe sfârșite, aproape. Am ultimul examen pe 30 iunie, deci abia după aceea pot să mă bucur de mormanul de cărți pe care l-am adunat pe parcursul anului universitar. Un lucru e cert: vara aceasta blogul meu va înflori cu recenzii.

Vouă ce cărți vă fac cu ochiul? Eu mi-am luat, printre altele, o colecție de povestiri SF și o carte de Hermann Hesse, un autor pe care îmi doresc de foarte mult timp să îl citesc.

Ne mai citim! 🤗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!