marți, 18 septembrie 2012

Ca la început de şcoală...

A doua zi de şcoală,a doua zi de liceu.La fel cum bănuiam,liceul nu e cine ştie ce.O schimbare,pentru mine (presupun şi pentru alţii) radicală.Colegi noi,foarte mulţi pe deasupra,şi total diferiţi în comparaţie cu cei de odinioară.Profesori noi,ciudaţi?Nu pot spune că sunt severi,nici indulgenţi,ci...ciudaţi.Clasă nouă,incredibil de mică pentru cei 29 de boboci care vor spaţiu,mai ales eu şi picioarele mele lungi.În rest,aceleaşi emoţii,ei bine,un pic mai mari,aceeaşi plictiseală la orele deloc interesante,şi - aproximativ - aceeaşi gălăgie îngrozitoare,de altfel specifică oricărei şcoli şi oricărui liceu.
Îi auzeam pe mulţi boboci - pe timpul vacanţei - cum se rugau la Dumnezeu să înceapă mai repede şcoala ,însă eu...eu aş fi dat orice ca vacanţa să ţină cât mai mult.Chiar nu-mi doream deloc să mă trezesc din nou devreme,nici să mă culc târziu.Huh...Doar atât am de spus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!