vineri, 21 septembrie 2012

I just came to say hello!

Finally...Gata prima - din păcate prima - săptămână de şcoală.Deja mă simt extrem de obosită,iar testele iniţiale încă nu s-au terminat,nici pe departe.Toată agitaţia asta de început de an şcolar mă ameţeşte complet.Şi aceste promisiuni ale profesorilor că în ei putem găsi un prieten,că le putem cere ajutorul oricând avem nevoie îmi dau doar nişte dureri îngrozitoare de cap.Minciuni,minciuni,minciuni!Urăsc minciunile!

Dar gata,să lăsăm smiorcăitul deoparte.Aştept cu multă nerăbdare ziua de 25 septembrie ca să-mi iau "Iniţierea" de Richelle Mead,partea a doua de la "Academia Vampirilor".Îmi e dor să citesc şi altceva decât cărţile de geografie,matematica şi restul.Mi-am pus în gând să citesc toate cele 6 părţi,oricât mi-ar lua!Ei bine,seara asta nu va cuprinde altceva decât seriale,sau filme!După o zi incredibil de răcoroasă şi ploioasă,un serial sau un film merge numai bine!Şi în plus,chiar imi este dor să mă uit la "Chuck"!Deocamdată nu ştiu sigur la ce mă voi uita,m-aş uita la serial,dar parcă mi-e dor de un film horror,mă gândeam să mă uit la..."The Eye",subiectul mi s-a părut mereu interesant!Dar aici nu depinde numai de mine,trebuie să iau în considerare şi preferinţele surorii mele.Dar sunt sigură că va accepta.Ahmm,debea aştept să simt fiorii alunecând pe şira spinării şi suspansul făcându-se din ce în ce mai comod.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!