miercuri, 12 septembrie 2012

Noutăţi în bibliotecă #1

Da,da,daaaa!Da,aşa e,mi-am luat Academia Vampirilor cu revista Bravo!Am citit multe păreri bune despre această carte,iar titlul de Bestseller New York Times a umplut paharul!Happy happy happy!Ştiu că mă bucur mai mult decât ar trebui - cred - dar,rareori - chiar rareori - îmi iau cărţi!De când mi-am luat Firma de John Grisham - acum aproximativ 5-6 luni -,care a fost,de asemenea, şi prima carte cumpărată - după cum v-am mai spus - şi pe care am citit-o instantaneu. Desigur că mama şi-a exprimat nemulţumirea despre tema cărţii,că nu mă ajută cu nimic,tata,pot spune că era...neutru,iar sora mea era chiar fericită pentru mine!Again,happy happy happy!Debea aştept să o citesc,nu mai am răbdare,deci,cred că voi închide în curând pc-ul,imediat după ce termin de citit postările blogurilor pe care le urmăresc!Ah,dar mai am şi alte treburi,site-uri şi alte prostii de care m-am agăţat în momente de plictiseală supremă!Prin urmare,suspansul şi curiozitatea mă vor bântui la noapte.
P.S. Scuze pentru "claritatea" pozei.

Un comentariu:

  1. ^.^ Inca un blog primitor ;3.
    Iti doresc lectura placuta, as vrea si eu sa mai am timp pentru citit :(
    Totusi ma bucur pentru ceilalti care o pot face.
    Hugz and kisses from Saky:*>:D<

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!