duminică, 9 septembrie 2012

Who am I?

Uneori am impresia că nu ştiu cine sunt cu adevărat,că nu pot avea încredere în propria-mi persoană.Mă simt ca un străin faţă de mine însămi,nu ştiu ce pot şi ce vreau.Sunt atât de schimbătoare că am devenit suspicioasă şi indecisă,nesigură şi problematică.Deci cine sunt eu?Sunt fata prietenoasă şi zâmbăreaţă căreia îi place să socializeze,să trăiască viaţa din plin,sau fata serioasă,mai matură decât sora ei,care se limitează numai la...supravieţuire?Sunt o credincioasă,supusă lui Dumnezeu şi tuturor sfinţilor,care se roagă şi Îi mulţumeşte pentru propria-i viaţă,sau o antihristă,care Îl consideră pe Dumnezeu mândru,plin de Sine,care nu vrea să plece capul în faţa Lui,care s-a săturat de slăvile ce I se aduc?Şi cine sunt eu cu adevărat?Sunt,oare,un copil care-şi iubeşte părinţii şi familia,care vrea să-şi dedice timpul bunăstării lor,sau unul care este dezgustat de orice spun şi fac aceştia,de toate explicaţiile inutile,de creierele lor demodate,de mentalităţile lor învechite?Vreau eu să devin un mare avocat în domeniul criminalistic,să-mi fac rudele mândre,să fac dreptate cum nimeni altcineva nu a făcut vreodată,sau vreau să-mi petrec tot restul vieţii ataşată de un fotoliu confortabil,cu televizorul mergând non-stop,cu măsuţa din dreapta plină cu mâncare fast food şi mulţumindu-mă doar cu atât?Am eu vreun destin măreţ de îndeplinit sau voi avea aceeaşi soartă ca restul?Sunt eu o persoană bună,sufletistă,care e gata oricând să-ţi dea o mână de ajutor sau sunt o persoană egoistă,sălbatică,care consideră viaţa o luptă de supravieţuire,care se gândeşte că mai bine are ea stomacul plin şi alţii rabdă de foame,decât să împartă chiar şi o firimitură?Sunt o persoană căreia îi place să fie în centrul atenţiei,ca toţi ochii să fie pe ea,să strălucească în umbra geloziei celorlalţi,sau mă mulţumesc cu modesta mea viaţă de persoană anonimă în infinitul Univers?Merit eu oare să am prieteni adevăraţi?Pentru că nu am,poate nu-i merit.Sau,poate că da,doar că încă nu a sosit momentul...Deci cine sunt eu?Care e scopul meu până la urmă?Am eu vreun scop?...Pot să am încredere deplină în mine? 

                                                                                                       
                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!