vineri, 14 septembrie 2012

What I feel about fall...

I know,I know,titlul nu e tocmai cel mai inspirat,dar nu ştiu care altul aş fi putut să-l pun.Ceea ce simt eu despre toamnă...Da...Imi place şi nu în acelaşi timp.E cel mai controversat anotimp pentru mine,îmi stârneşte o groză de sentimente contradictorii.
Ador culorile specifice ei.Contrastele de maro,vişiniu,roşu şi portocaliu sunt ameţitor de plăcute.Iar covorul format numai din frunzele căzute ale copacilor parcă este scos din basme.
Dar mă enervează toamna cu temperaturile ei în scădere,care mai devreme sau mai târziu prevestesc sosirea iernii.Nu îmi place să port haine groase,dar sunt nevoită.Şi cum să uit de începerea şcolii,care nu prea-mi place din diferite motive.Şi totuşi iubesc toamna pentru peisajul halloween-ic (nici măcar nu ştiu dacă există acest cuvânt),cu ciori care se învârt în cercuri pe bolta cerească,cu decorul sumbru si spooky şi liniştea pătrunzătoare de pe străzi.Îmi place felul în care soarele se "prăbuşeşte" melancolic peste întreg învelişul pământesc.Şi mai mult de atât,iubesc să dorm într-o zi ploioasă de toamnă.Întotdeauna mi-a plăcut să dorm atunci când plouă,dar toamna,senzaţia aceea de linişte sufletească şi trupească se intensifică înmiit.Numai când aud picăturile firave ce se zdrobesc de tablă,furnicături trec prin tot corpul şi fiinţa mea şi mă fac să mă cuibăresc şi mai adânc cu capul în perna mea moale şi pompoasă şi să strâng la braţe pătura care-mi oferă căldură.Dar îmi place doar să dorm atunci când plouă.Să fac altceva nu,înafară de a citi o carte - dar nu orice carte,ci una care să se potrivească,de a viziona un film,dar nu de acţiune,ceva horror,fantasy,aventură,dramă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!