marți, 30 octombrie 2012

All I want to do is...relax!

Nu am de gând să mă apuc să mă cain despre cât de obosită sunt,sau despre cât de grea e şcoala şi despre puţinul timp pe care îl am alocat cititului.
Mi-am zis,de o bucată de vreme,că trebuie să ajung - cândva - în Hawaii.Doar vreau şi punct.Ce viaţă,ah...Să stai tolănit la soare pe un şezlong,pe o plajă înconjurată de palmieri,bananieri şi cocotieri,citind o carte şi nepăsându-ţi de ziua de mâine...Visez frumos,nu?Da,ştiu.Dar nu-mi pasă ce vârstă voi avea,18,29,40...67,eu tot voi ajunge într-o zi în Hawaii.Şi voi face tot ce-am spus mai sus!
Maine,31 octombrie e Halloween you little monsters!Dar ştiţi cum sărbătoreşte norocoasa de mine? Învăţând,scriind,poate vizionând un film,poate!Da,nicio party,nimic!Nici măcar un machiaj de vampir sau zombie,ca să nu mai vorbesc de costum!Huh,şi nu decorăm şi noi clasa,micuţa noastră clasă.De ce?Pentru că drăguţele mele colege sunt mult prea leneşe şi/sau indiferente să participe şi ele cu un scoci!Eh,măcar să-mi decorez blogul,nu?Ceea ce am şi făcut-o deja.Nu e un aspect foarte reuşit însă spiritul contează.Şi voi?Ce planuri aveţi pentru minunata zi de Halloween?Vă vine să credeţi că mama mea chiar urăşte Halloween-ul?Nu,nu e vrăjitoare care se simte ofensată de costumele copiilor,ci pur şi simplu îi displace...pentru că (citez) Halloween-ul e o sărbătoare păgână luată de la americani.Da,şi e pur şi simplu împotriva ideei că mie îmi place.Dar sincer,nu-mi pasă,adică hei,don't judge me,dar trăim într-o ţară democratică,am voie să am propriile plăceri.



2 comentarii:

  1. Ahh, Hawaii... intr-adevar, un must visit before I die. ♥
    Referitor la Halloween, intr-un fel mi se pare just si punctul de vedere al mamei tale. Ar fi foarte interesant sa sarbatorim si noi ca americanii si nu vad nimic rau in asta; la urma urmei, tinerilor le place aceasta sarbatoare pentru distractia oferita, si nu pentru caracterul ei pagan. Totusi, avem si noi o multime de sarbatori interesante care nu sunt valorificate indeajuns, ca de exemplu noaptea Sf. Andrei, care seamana mult cu Halloween-ul. Totusi, nimeni nu o prea baga in seama, pentru ca ne-am obisnuit sa impumutam totul din afara. :(

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!