miercuri, 17 octombrie 2012

Coldness...

Am răcit...Sunt varză,mai pe româneşte.Era de aşteptat,adică jumătate din colegii mei sunt răciţi,gripaţi,unii cu nişte tuse de ţi se ridică părul pe mâini.Deja mă ustură în jurul nasului.Ah,chiar nu-mi era dor de această senzaţie de sufocare.Dar nu e numai o simplă răceală,din păcate.Sinuzita şi-a propus să-mi facă şi ea o vizită,una cam lungă de altfel.
Mai am puţin şi termin Atingerea umbrei partea I.Mi-a luat incredibil de mult să ajung aici,dar n-am ce-i face.Timpul e duşmanul meu,iar paginile întregi de la istorie,pline de fraze de zeci de rânduri ce trebuiesc învăţate,nu mă ajută deloc în lupta mea contra lui.
Şi mă doare gâtul,cu tot cu plămâni...
Sincer,nu înţeleg cum alţii au timp să iasă şi în oraş,să-şi facă şi temele cât de cât,să se plimbe şi să mai facă nu ştiu ce.Nu sunt o persoană lentă,de aceea mă tot mir cum de eu ajung mereu să mă culc aşa de târziu şi să nu fi făcut mare lucru.
Mdah,cred că timpul are cu adevărat ceva personal cu mine!
Aş sta acasă.Adică sincer,sunt răcită până în fundul oaselor,dar nu pot,nu pot să lipsesc.Lecţiile sunt foarte greu de recuperat  la liceu,din câte văd,şi nu pot risca aşa ceva.Şi oh,nici gând să lipsesc mâine,pentru că am învăţat o mulţime la biologie şi istorie,şi trebuie să iau note...mari,maxime!Halloween is coming,iupii,debea aştept!Dar oare,ce-am să fac de Halloween?

Oh,that's my 30th post! :)

2 comentarii:

  1. Congratulations on your 30th post! Si sa te insanatosesti repede! :)
    Raceala inca nu a dat peste mine, dar te inteleg perfect in privinta timpului liber. De fapt, chiar as avea destul timp ca sa duc la capat tot ce mi-am propus, dar nu stiu cum se face ca toata ziua nu izbutesc mai nimic si abia seara tarziu ma apuc de teme. Nici nu lenevesc, dar nici nu reusesc sa fac nimic folositor. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc:). "Nici nu lenevesc, dar nici nu reusesc sa fac nimic folositor." <- Haha,exact aşa şi eu :)

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!