miercuri, 3 octombrie 2012

I don't know?

Atât de repede mai trece timpul.Dar,sincer,nu mă supăr!Eu nu am vrut sa reînceapă şcoala,nu am vrut să aflu cum e la liceu,nu am vrut să-mi văd colegii noi,nici profesorii,care apropo,unii dintre ei sunt înfricoşători.Eu am vrut să fie vacanţă,veşnic vacanţă.
Dar weekend-ul,dragul şi scurtul nostru weekend trece cu viteza luminii.Nu am timp de nimic.Vineri,sunt ca o leguma,o leguma fiartă care preferă să stea tolănită decât să se apuce de teme sau învăţat.Dar hello,cine se apucă chiar de vineri?Adică...oboseala şi restul mă trântesc la pământ!Nici măcar nu am avut timp de terminat "Iniţierea" şi eu sunt înfometată,sunt flămândă să o citesc,să o termin!M-am săturat să citesc pe bucăţele!Vreau să citesc iar pe nerăsuflate,ca o disperată!
Gata,acum încetez...
Dar am obosit.Nu sunt melodramatică,nici nu sunt leneşă,bine sunt,dar nu când vine vorba de viitorul meu,însă sunt stoarsă de orice energie.Nu am avut niciun fel de timp de acomodare,am intrat direct la învăţat şi la scris fraze kilometrice.
Ahh,dar să nu mă mai cain,că sunt sigură că nici voi nu o duceţi mai bine.
Nu mi-am cerut scuze că nu am mai postat deoarece nu are rost,era de aşteptat ca prezenţa mea să fie redusă,foarte redusă în timpul şcolii...Şi,v-am pregătit o muzicuţă,o melodie ce aparţine lui Avril Lavigne,şi care ar trebui să ne mai ridice puţin moralul.Enjoy it!


3 comentarii:

  1. buna eo sunt sayuki abia mi-am facut si eo un blog sunt incepatoare si sper sa ajung mai mult de atat asa ca tine imi plac foarte mult postarile tale ai un dar foarte frumos ar trebui sa te faci scriitoare eo as cumpara si as citii cartile tale :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună!Mă bucur că ai dat peste blogul meu:D Îţi voi urmări şi eu blogul cu mare plăcere!:D

      Ștergere
  2. Si eu ma bucur imi place foarte mult tot ce ai scris si normal ce vei mai scrie,si iti multumesc :D ^-^

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!