vineri, 26 octombrie 2012

I feel... good!

Poate e datorită notei de zece pe care am luat-o la sport (da,şi pentru un 10 la sport sunt bucuroasă...ce face liceul din mine!),sau poate datorită faptului că e vineri,mult iubita şi adorata zi de vineri,sau poate că am râs mai mult(ştiţi,se spune că râsul face bine),sau poate din cauza că am apucat să citesc puţin din "Atingerea Umbrei" partea a doua...orice ar fi,azi m-am simţit prima!De foarte mult timp nu m-am mai simţit aşa,plină de viaţă,în conformitate cu vârsta mea.
Credeam că plictiseala,monotonia şi melancolia nu aveau să mai plece de pe teritoriul meu.But,surprise!Miracles happen!E ca şi acum m-aş fi aflat în deşert timp de zile întregi,săptămâni chiar,fără apă,pustiită,având numai un singur scop:de a supravieţui.Iar deodată,stropi mici încep să curgă din cerul care în sfârşit nu mai era atât de senin şi anost.Ah,ce senzaţie de bine,să simţi că ai acel lucru după care ai râvnit atât timp.Şi eram atât de enervată şi enervantă,nu suportam nici măcar cel mai mic zgomot,nu suportam întrebările întrebătoare,răspunsurile prea detaliate.Nimeni nu putea sta prin jurul meu fără să mă iau de el/ea,fără să ne certăm,fără să-i fac vreo morală inutilă.Da,sunt conştientă,şi eram şi atunci,de ceea ce făceam,dar nu mă puteam opri.Capul parcă-mi era apăsat de o greutate de zeci - sute de kilograme,iar eu,justa de mine,mă răzbunam pe bieţii oameni din jurul meu.Acum regret că i-am făcut,într-un mod sau altul,să sufere.De altfel,regretam încă după primele cinci secunde după ce tocmai o dădeam în bară,dar nu aveam curaj să o spun.
But hei,cum spune şi poza:"It's friday.Let's dance!" Sau cel puţin la figurat.Eu "dansez" în pat,vizionându-mi serialele pe care le-am aşteptat cu atâta curiozitate.It's weekend baby,weekend!

Un comentariu:

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!