miercuri, 31 octombrie 2012

Halloween...

Ador Halloween-ul pentru decorul sumbru şi înfiorător,ador Halloween-ul pentru agitaţia creată în şcoli,ador Halloween-ul...pentru că are supranatural!Ştiu că exprimarea mea e cam grosieră,dar aşa e!Îmi place supranaturalul,îmi plac misterele,legendele înfiorătoare care fac să mi se ridice părul pe şira spinării.Ce pot spune,îmi place să trăiesc periculos.Ha ha,cred că şi o furnică trăieşte mai periculos decât mine.Ştiţi ce am văzut azi,când am intrat pe blog?...Nimic interesant,doar că am peste 1000 de vizualizări,can you belive it?Nici nu ştiu când s-a făcut cirfa asta,nu am stat să o urmăresc,ceea ce mi-a făcut surpriza şi mai plăcută.A fost ca un mic cadou de Halloween.So,revenind,vouă de ce vă place,sau nu,Halloween-ul?Eu mi-am exprimat părerile ciudate,e rândul vostru.Ah,şi ce n-aş fi dat să fi sărbătorit şi eu câtuşi de puţin,dar tot ce-am făcut a fost să încerc să mă menţin trează la ore.Oricum,cred că e mai bine aşa,pentru că directorul a făcut un mic scandal ,prin staţie,celorlalte clase care s-au costumat,machiat şi şi-au decorat clasele.Pur şi simplu nu a suportat ideea că are loc o activitate fără aprobarea lui,că uniforma a fost înlocuită cu haine negre şi măşti de vârcolaci ,şi că un incendiu ar fi putut izbucni în orice moment de la lumânărele.Îhm,presupun că avea dreptate...
Whatever,pentru unii Halloween-ul e nimic altceva decât nimic,pentru alţii o sărbătoare păgână,furată de la americani,pentru alţii prilej de a scăpa de ore,iar pentru alţii prilej de bucurie,cred.În spiritul Halloween-ului, am o melodie pentru voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!