duminică, 7 octombrie 2012

Just...shut up!

Nu mai suport.M-am săturat să fiu fata de treabă,fata care iartă mereu,fata care îţi acceptă orice prostie!M-am săturat să spun " Nu e nimic,nu-ţi face nicio problemă!" Şi m-am săturat să mă prefac că nu văd atunci când calci pe bec,atunci când faci orice îţi stă în putinţă numai să mă vezi suferind,să vezi că nu mă simt bine,să vezi că mai am puţin şi explodez.Şi ţie chiar îţi face plăcere,când mă vezi măcinându-mă,frământându-mă cu disperare,asudând din cauza nervilor pe care mi-i provoci,îţi face mare plăcere.De aceea continui,nu te opreşti,continui să fii împotriva mea.
M-am săturat să discutăm,să te fac să înţelegi,să îţi explic.M-am săturat să te prefaci că eşti de acord!M-am săturat să te consolez,să îţi spun că te înţeleg,că te susţin.Dar eu nu mint,eu spun adevărul,pe când tu,tu mă minţi cu neruşinare,fără să-ţi pese de sentimentele mele,fără să realizezi că şi eu sunt om,că şi eu am o inimă.M-am săturat să mă simt prost şi jalnic atunci când te corectez,când încerc să îţi îndrept greşelile ipocrite,pe când tu ar trebui să te simţi aşa.Şi chiar m-am săturat să mă crezi idioata ta,preşul de care îţi poţi şterge picioarele oricând.
Şi totuşi de ce,de ce mă chinui atât?De ce mă consum pentru cineva care nu merită?Pentru că aşa sunt eu,fie că-mi place,fie că nu.Sunt...prea înţelegătoare?Se pare că da,că altfel nu aş avea parte de asemenea tratamente speciale.Aş vrea să nu mai fiu aşa,dar nu-mi stă în caracter să fiu indiferentă,să nu-mi pese,să mă gândesc numai la mine însămi.Aş vrea...să pot spune "Nu!Mi-a ajuns!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!