vineri, 23 noiembrie 2012

Noutăţi în bibliotecă #5

Vinerea vine mereu cu câte ceva plăcut:cu o veste bună,sau cu o nouă achiziţie .Aşteptam cu nerăbdare să apară partea a doua din Jurământ de sânge,nici nu aveţi idee.Mi-am făcut un fel de promisiune:dacă prima parte nu prea mi-a oferit ce am vrut,atunci a doua categoric o va face.Şi chiar o face!Nu am rezistat să nu o citesc,măcar să trag o privire scurtă.Ei bine,am reuşit să citesc două capitole,adică cam 40 de pagini.Puţin,dar mi-am planificat şi seriale pentru seara asta.Şi cele 40 de pagini m-au lăsat pur şi simplu "uau"!Cum am zis,eram sigură că în această parte Richelle va da lovitura,dar nu mă aşteptam aşa de repede.Punct.Nu mai dau detalii - chiar dacă nu am dat nici unul - ca să le păstrez pentru recenzia pe care sper că o voi face cât de curând posibil.Hah!Am terminat Patul lui Porcust de Camil Petrescu.Da,în sfârşit!Nu am de gând să fac nicio recenzie,asta e clar!Nu ştiu ce recenzie aş putea să fac.Are o singură idee,o singură temă,care m-a încurcat de-a binelea:iubirea.Chiar mi-a luat o vreme să-mi dau seama ce se întâmplă,dar în linii mari,cartea este o capodoperă a romanelor de dragoste,de asta vă asigur.Dar eu nu prea am ce căuta la romanele de dragoste,deci de acum voi sta cât mai departe de ele.

2 comentarii:

  1. Spor la citit in continuare, sunt sigura ca e foarte interesanta. Eu nu mi-am luat decat primul volum din aceasta serie, dar voi face rost si de celelalte cat de curand. :X
    Despre Patul lui Procust am avut si eu cam aceeasi impresie: a fost confuza la inceput, m-a plictisit putin, dar spre sfarsit a devenit cat de cat interesanta si nu regret ca am citit-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc,şi da,exact aşa mi s-a întâmplat şi mie:)

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!