miercuri, 7 noiembrie 2012

Noutăţi în bibliotecă #4

Hi hi hi,mi-am luat Jurământ de sânge partea întâi.Ce bine! :) După cum vedeţi deja i-am pus semn de carte ,deci imediat mă apuc de ea.So nervous! :) Ah,dar mi-am zis,de fapt mi-am făcut o promisiune:trebuie să mai citesc şi altceva decât vampiri ...
Ideea este că trebuie să mai citesc şi cărţi care le voi studia la şcoală.Cu toate că în vacanţa de vară am citit vreo câteva,acum am descoperit altele.Mi-am zis să încep,în paralel cu Jurământ..., Patul lui Procust de Camil Petrescu.Nu e în materia de a 9-a,dar doamna profesoară de română,care îmi este şi dirigintă,chiar a insistat să ne spună cât de interesantă şi frumoasă e.
De,e clar că nu o să fie la fel de interesantă precum Academia Vampirilor,dar merită încercat.Sincer,mie îmi place numele Procust,nu ştiu de ce,dar îmi trezeşte pur şi simplu interesul.După ce o voi termina,îi voi face o recenzie,cred.Cât despre Emma de Jane Austen,începută acum un mileniu,m-am decis să nu o mai continui,deoarece nu înţeleg aproape nimic.Nu cred că sunt încă pregătită pentru o carte în engleză,nici atât pentru una de 300 şi ceva de pagini,un roman clasic.Iar dacă doamna profesoară de engleză cere neapărat să ştiu despre ce e vorba,ei bine,mă voi uita la film!M-am informat deja,desigur.Poate după aceea o voi citi,după ce voi viziona filmul,ca să am habar despre ceea ce se întâmplă,cel puţin la modul general.
P.s.Îmi cer scuze pentru absenţele mele din "catalogul blogului",şi nu cred că are rost să mă mai justific.
See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!