sâmbătă, 1 decembrie 2012

La mulţi ani,dragă Românie!

La mulţi ani,dragă Românie!La mulţi ani,dragi români!Cum petreceţi,sau cum aţi petrecut această zi specială?Eu nu am făcut nimic special:curăţenie ,teme şi m-am delectat cu puţină muzică.
Ei bine,acum,când am început să fac surf pe net,mai exact pe facebook,nu am putut să nu observ zecile de postări pro şi contra acestei sărbători.Am văzut mulţi patrioţi,care au postat poze şi mesaje cum că ei iubesc România,şi alte chestii de acest gen.Am văzut şi persoane,care - prin comentariile lăsate - au recunoscut că îşi fac nevoile pe ţara în care s-au născut,dar am văzut şi persoane care îi criticau pe cei care au postat pozele şi mesajele patriotiste.Mă aşteptam la acest lucru.E trist.Sunt chiar revoltată!Nici eu nu pot spune că sunt ok cu ceea ce se întâmplă în România,dar o iubesc,şi nu regret deloc că m-am născut aici.În opinia mea,persoanele care spun că-şi urăsc ţara sunt oameni fără cunoştinţe istorice.Aceşti oameni nu au idee,pur şi simplu,ce persoane măreţe au călcat aceste pământuri,şi nu numai că le-au călcat,le-au şi protejat şi şi-au dat vieţile ca să fie siguri că va exista un viitor pentru această ţară.Poate nu e cel mai strălucit viitor posibil,dar vina este întru totul a oamenilor ce trăiesc astăzi pe aceste meleaguri.Strămoşii noştri şi-au făcut treaba,acum e rândul nostru.Dar nu mai intru în aceste detalii.Ideea mea este că românii ar trebui să se mândrească cu această ţară,pentru că România are o istorie excepţională,şi tot ce avem acum,tot ce are România acum,a fost căpătat pe căi juste şi măreţe!Cât despre comentariile despre cei care au postat poze şi mesaje patriotiste,eu le consider total inutile.România e o ţară minunată!Are peisaje mirifice,are muzică bună care se aude şi în străinătate şi nu în cele din urmă România are oameni de o inteligenţă incredibilă,cu aptitudini sportive sau artistice nemaiîntâlnite!Îmi iubesc ţara şi consider că locuitorii ei nu ar trebui să se arate nerecunoscători din cazta situaţiei economice grele cu care ne confruntăm sau a altor probleme.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!