marți, 18 decembrie 2012

Noutăţi în bibliotecă #7

He he he,azi când am venit acasă am avut parte de o surpriză:părinţii mi-au luat partea a doua din Limitele spiritului.Sincer,nu credeam că mi-o voi lua sau mi-o vor lua chiar din prima zi a apariţiei,de aceea surpriza a fost atât de plăcută.
Eu mi-am pus semnul de carte,dar din păcate nu mă voi apuca de ea prea de curând,deoarece încă nu am terminat de citit Secretul doctorului Honigberger şi Biblioteca Maharajahului de Mircea Eliade.Şi nu am de gând să le las baltă!No way!Sincer nu m-aş grăbi în halul ăsta să le termin,dar le-am împrumutat de la bibliotecă şi întotdeauna mă grăbesc să le termin ca să fiu sigură că le înapoiez.Vestea bună e că noua achiziţie,e achiziţie,deci o pot citi oricând.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!