marți, 22 ianuarie 2013

Noutăţi în bibliotecă #9


I feel like a boss. He he, azi am luat 10 la geografie... la geografie! Vă vine să credeţi? Mie nu prea. Faza e că profesoara îmi dă fiori şi e super pretenţioasă. Dar se pare că m-am descurcat foarte bine! Hihi, sper să nu credeţi că mi-au murit lăudăroşii şi că am chef să mă dau în spectacol. Pur şi simplu mă bucur că am muncit şi am primit nota meritată.

Şi acum să trecem la treburi mai importante. Mi-am luat partea a doua din ultimul volum din Academia Vampirilor de Richelle Mead, Sacrificiu final. Ooh, deja mă cuprinde nostalgia când mă gândesc că această serie minunată şi plină de suspans se va încheia. Momentan mai am în jur de 100 de pagini de citit din Mediatorul de John Grisham. Debea aştept să o termin şi să-i fac recenzia.
Mi-am propus să-mi iau Cele tre1spr3zece motive de Jay Asher cât mai curând posibil. Am citit zeci de păreri pro şi mi se pare o carte foarte drăguţă. Plus că vreau să părăsesc deocamdată tema "vampiri".

Atât despre mine. Aţi început să primiţi note la şcoală? Ce aţi mai citit şi ce aţi vrea să citiţi?

2 comentarii:

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!