sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Leapşa - Te-ai gândit vreodată...


Aseară,după ce terminasem să mă delectez cu serialul "Chuck" mi-a venit splendida  idee de a crea o leapşă. Leapşă... nu că sună comic? Oricum, m-am decis să o numesc "Te-ai gândit vreodată...", genial, nu? Not really, i know.

Reguli:

 1. Gândeşte-te la maximum 5 întrebări sub forma "Te-ai gândit vreodată..."
2. Notează cele maximum 5 întrebări şi exprimă-ţi şi tu punctul de vedere în câteva rânduri, dacă doreşti.
3. Trimite această leapşă la 5 persoane, sau mai multe.
4. Persoanele care au primit leapşa trebuie să răspundă la cele 5 întrebări primite şi să creeze altele 5 pentru alte nu ştiu câte persoane. :))

1. Te-ai gândit vreodată... cum ar fi ca supranaturalul să facă parte din viaţa ta? Să cunoşti vampiri, vârcolaci, sau chiar să ai puteri? să duci o viaţă cum vezi prin filme, seriale şi cum citeşti prin cărţile fantastice?
Eu aş prefera să am puteri. Cred că asta mi-ar face viaţa mai uşoară şi mai agreabilă.


2. Te-ai gândit vreodată... cum a apărut Dumnezeu? Adică eu mereu îmi imaginez un vid şi deodată *spoof* ,apare Dumnezeu! Dar ideea e că tot El a creat vidul. Şi, pe lângă asta, de unde apare Dumnezeu? Trebuie să aibă şi El o origine, nu?

3. Te-ai gândit vreodată... care este adevăratul motiv pentru care au dispărut dinozaurii? Se tot spune că din cauza unei erupţii vulcanice în lanţ sau a unui meteorit. Oricare ar fi cauza, unele specii mai trăiesc şi azi. Mie mai credibilă mi se pare ideea cu meteoritul. Pur şi simplu mi se pare cam tras de păr ca nişte vulcani să ducă la extincţie.


4. Te-ai gândit vreodată... cum vei muri? Eu întotdeauna am sperat să mor din cauza bătrâneţii, sau oricum ar fi, numai să fie scurt, fără prea multă suferinţă.


5. Te-ai gândit vreodată... să scrii o carte? Eu da, ba chiar de vreo câteva ori. Am şi încercat vara trecută, dar m-am lăsat păgubaşă deoarece nu aveam o idee fixă, originală şi dezvoltabilă. Deocamdată mă limitez la poveşti. Poate în viitorul apropiat voi scrie o carte :).

Deci, dau această leapşă următoarelor persoane: Ralu, SabryyRaisa, EEmy♥, Adry ♥, dar şi tuturor celorlalţi care citesc această postare.

12 comentarii:

  1. Hei! :) Mersi de leapşa! Pare interesantă!! :)):*:* Felicitări!!

    O să o postez mâine, azi am prea multe gânduri negre în cap! :))

    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcerea e de partea mea !:D Merci :D
      Ok,o voi citi mâine atunci :D.

      Ștergere
  2. Hei! :) Eu trebuie sa creez noi intrebari, sau le iau pe ale tale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei!:D Trebuie să răspunzi mai întâi la cele puse de mine şi după să creezi altele noi :D

      Ștergere
  3. Mulțumesc de nominalizare, o voi posta și eu în curând. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Genial,genial :3 .Eu gata :3.Te pup şi mulţumesc,din nou :D !

    RăspundețiȘtergere
  5. Iuuuuuuuiiii.Mno gata,acuş mă apuc de ea:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://newcomiclife.blogspot.ro/p/lepse.html

      Aici e leapşa.Mersii încă odată!:*

      Ștergere
    2. Cu mare mare plăcere,imediat o citesc :D

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!