luni, 14 ianuarie 2013

Postare... ca de luni.

Exact asta m-am întrebat şi eu azi dimineaţă. De fiecare dată, deci de fiecare dată spun că mă culc mai devreme, dar nu e posibil aşa ceva. Cel puţin nu când ai un serial coreean extra-adorabilicios de vizionat! Staţi calmi, încă nu mă plâng... prea mult. Am scris doar la fizică şi română, iar la celelalte am recapitulat şi trăncănit. Uofff, dar mâine se întoarce foaia! Mâine am latină şi geografie, nooo! Faza e că profesorul de latină şi profesoara de geografie mă terorizează. Dar hei, să ne păstrăm văicărelile pentru mai târziu, pentru atunci când vor începe ascultările, testele şi temele. Ştiţi, stăteam şi mă gândeam, care e rostul liceului? Adică, nu ar fi fost mai bine şi mai inteligent să trecem direct la facultate? Nu de alta, dar ştiu deja să scriu, să citesc, să calculez, iar pentru că eu vreau să devin procuror, nu cred că mai am nevoie de altceva. La liceu nu fac mai... hmm... nimic de specialitate.
Oricum, în momentul de faţă încă citesc Sacrificiu final,dar hihi, nu am rezistat - azi, când m-am dus la bibliotecă - să nu-mi iau o carte. Şi mi-am luat... Mediatorul de John Grisham, tah-daaa! Dar mă voi apuca de ea mai târziu, după ce îmi iau de-o grijă cu actuala.

O săptămână frumoasă! :)

4 comentarii:

  1. Ohhh eu am avut o noapte lungaa si fara somn din cauza stresului de "back to school" cred x.x
    Noua deja ne`au spus cativa profesori tanananaa un an fericit etc etc.. si pe la mijloc (at cand avem noi Bacul) sa fie si norocos..awaleu deja sunt stresata din prima zi..imi e groaza :(
    Eh.cum nici nu prea am timp pt un com mai lung :(
    Iti doresc o saptamana superba si nu prea obositoare x.x
    Kisses.^.^

    RăspundețiȘtergere
  2. oFF..şi eu urăsc şcoala!Şi eu am latină mâine!Numai că la mine e o profă:)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare curioasă ce serial coreean vizionezi, sunt pur și simplu adorabile. ^_^
    Eu am început săptămâna în forță cu trei ore consecutive de info, apoi alte două ore și iarăși info. Creierul meu e deja varză. :|
    Să fie un an școlar bun pentru toți. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Saky ,mulţumesc mult,la fel şi ţie!^^ :*

    @Raisa,i know x_x

    @Ralu,se numeşte "Prinţesa Procuror",hihi,ştiu,sunt absolut minunate!:D OMG,câte ore de info X_x .Mulţumim,la fel şi ţie!:D

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!