vineri, 15 februarie 2013

Boulevard of broken dreams...


Hallo, Freunde! Ce mai faceţi? Mă simt atât de ciudat. De parcă nu aş scrie pe blogul meu, de parcă aş fi nouă pe aici. Mă simt obosită. Mai mult psihic, dar şi fizic. Sincer, nu ştiu ce-i cu mine. Am o stare morbidă. Nu am chef de nimic. Cred că e din cauza "descoperirilor" mele (cei care au citit postarea anterioară cred că bănuiesc cam despre ce ar fi vorba). Simt...dezamăgire? Da, dezamăgire. Cred.

Ah, oricum, m-am plictisit să trăncănesc despre ceea ce simt.
Mai bine să spun ce-am mai citit. Asta mă înveseleşte. Am terminat Cele tre1spr3zece motive de Jay Asher şi... am să-i fac recenzia weekend-ul acesta. Am multe de spus. Anyway, astă seară mă delectez cu două episoade din The Vampire Diaries. Mna, nu prea mă dau în vânt după serialul ăsta, dar sor-mii îi place, şi în plus nu-mi stă în caracter să nu termin ceva de care m-am apucat. Mâine seară cu două din Pretty Little Liars, iar duminică cu două din Supernatural.Deci las ce-i mai bun la sfârşit. Nu m-am mai uitat la nimic de vreo două săptămâni şi îmi este aşa de dor.
Că tot veni vorba de dor, vreau să vină mai repede primăvara! Nu mai e chiar aşa de frig, dar nu vreau să mai văd zăpada pentru prea mult timp. Vreau să văd iarba crudă răsărind, să aud păsărelele revenind la cuiburile de odinioară, să miros parfumul florilor. Nu-i aşa că sună incredibil? Renaşterea naturii.

Vă las o melodie mai veche dar mirifică.


Să aveţi un weekend spectaculos! :)

2 comentarii:

  1. Green Day, genial! Era o perioadă în care ascultam melodia asta non-stop. Un week-end frumos și ție! :*

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!