vineri, 1 februarie 2013

Noutăţi în bibliotecă #10


Hello buddies, hello February! Ştiţi, prima variantă de titlul a acestei postări a fost "New Book + I really don't know", dar la scurt timp am realizat că hei, azi e prima zi din februarie! Deci am schimbat titlul instantaneu şi am "ciordelit" poza de mai sus de pe tumblr.
Ei bine... sunt frântă! Am avut sportul azi şi mi-am strâmbat corpul în toate felurile şi acum mă doare spatele groaznic. După ore, am zbughit-o la voluntariat şi am aterizat, într-un final, pe planeta Acasă pe la 
5 jumătate - 6.

Săptămâna aceasta am ieşit victorioasă! Am luat numai de zece, iupiii! Am renunţat la mult din timpul meu liber şi se pare că a meritat. Nu ştiu dacă e orgoliu, mândrie sau altceva, dar vreau să dovedesc faptul că pot. Pot să am media mai mare de 9,55! Pot să ajung procuror! Pot să dovedesc faptul că nu contează situaţia materială, şi nici condiţia socială, ci ceea ce ai în tărtăcuţă. Hihi, nu ştiu de când am gândurile acestea, dar mă fac să fiu foarte încrezătoare.

 






Acum, principalul motiv pentru care am făcut această postare: mi-am achiziţionat Cele tre1spr3zece motive de Jay Asher. Iupi-doo, iupi-doo, iupi-doo! Am făcut lucrul acesta cu câteva zile în urmă şi m-am şi apucat de ea. Nu am citit prea mult, dar deja am intrat în universul misterios al autorului.
Şi în cele din urmă, ultima veste: am terminat seria Academia Vampirilor odată cu partea a doua din Sacrificiu final.Cu toate că îmi vine să-mi vărs tristeţea, melancolia, dar şi bucuria, păstrez totul pentru recenzie.


Ah, eram să uit: am citit şi "Avarul" de Molière, o piesă de teatru genială, pur şi simpul genială! Îi voi face şi ei o recenzie, chiar merită!

Iar în seara aceasta mă "tratez" şi desfăt cu un episod din adoratul meu serial, Supernatural, unul din Pretty Little Liars şi unul din The Vampire Diaries. Un sfârşit de zi perfect, pe care îl aştept săptămână de săptămână cu multă nerăbdare.


Să aveţi un weekend minunat !

5 comentarii:

  1. Pare o carte grozava =) Abia astept recenzia.
    Felicitari pentru 10, girl >:D< Sper sa te tina tot semestrul asa :* Dupa cum scrii aici pe blog, cred ca ii faci pe toti praf la compuneri, just saying :-"
    Un februarie superb sa ai >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, mie nu mi-a placut deloc cartea. Dar depinde si de gusturi. Felicitari pentru medie! Si da, conteaza mult ce ai in cap si ce poti face. :) Mai greu e pana ce iti dovedesti capacitatea in orice ai face, apoi restul vine de la sine. La ce voluntariezi? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Arată bine cartea. Nu am citit-o, dar am auzit multe păreri pro și contra, deci sunt curioasă cum ți se va părea ție. Felicitări pentru notele de 10! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose ღ,da este :D O voi face cât de curând posibil.Mercii,aşa sper şi eu :)) .
    Mulţumesc ,la fel şi ţie! \^o^/

    @BuburuzaBia,mulţumesc!:) Exact!:D La Agenţia Naţională Antidrog :)

    @Raisa,merci :* \^o^/

    @Ralu,şi eu aştept finalul cărţii cu nerăbdare!:D Mulţumesc foarte mult ! \^o^/

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!