duminică, 24 februarie 2013

Para-para-paradise...

Hallo, amigos! Ce mai faceţi? Ce aţi mai citit? Ce note aţi mai luat? Ce materii nu vă mai lasă noaptea să dormiţi?
Eu deocamdată mă descurc foarte bine,chiar dacă asta presupune ca timpul meu liber să fie aproape inexistent. Încă nu am aflat nota de la testul la germană, nici la engleză, nici la biologie şi nici la română! Deci am de patru ori mai multe emoţii. Dar voi trece cu bine. Aşa sper. Weekend-ul acesta am reuşit să ajung la zi cu Supernatural, The Vampire Diaries şi  Pretty Little Liars. Am ajuns pe la jumătatea cărţii Cazul pelican de John Grisham. E genială. Deocamdată nu am nimic de reproşat. Sincer, nici nu ştiu ce să mai scriu. Sunt aşa de neinspirată în momentul de faţă că nici mie nu-mi vine să cred.


Oh, gata! Am mai găsit un subiect: cred că aţi observat că blog'şorul meu e în "şantier" :). M-am gândit că ar fi cazul să mai fac câteva schimbări. Încă nu am terminat, sau cel puţin aşa cred :)). Probabil voi mai face câteva modificări, dar nu ştiu exact ce.
Hmm, ştiţi ce am constatat? Că o mare parte din cărţile scrise de John Grisham au fost ecranizate. După Firma a fost făcut un film în 1993, şi a mai fost făcut şi un serial în 2012. După Cazul pelican a fost făcut un film tot în 1993. Şi după primul roman al lui Grisham, ...Şi vremea e ca să ucizi a fost făcut un film în 1996. Şi sunt sigură că lista continuă.
În orice caz, nu mai are rost să vă mai plictisesc cu alte detalii. Vă las o melodie probabil anticipată de voi din titlu.

 

Să aveţi o săptămână fabuloasă! :)

3 comentarii:

  1. ...everytime she closed her eyes.

    Hmm, ar trebui să citesc şi eu ceva de John Grisham. Într-adevăr am văzut că se vorbeşte mult despre el, însă nu ştiam că a scris atât de mult, şi nici că romanele lui au fost ecranizate.

    Îmi place cum arată noul aspect, fundalul e elegant, dar ochişorii aceia dau o notă mai jucăuşă. ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Elefănţeeei ^^ Cât îmi place clipuleţul.
    Noul aspect e aşa drăguţ. Trebuie să mai schimb şi eu câte ceva pe blogul meu :3

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ralu,chiar te sfătuiesc să o faci :D Mulţumesc! \^o^/
    @Rose ღ,mulţumesc şi succes!:D

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!