luni, 11 martie 2013

Începutul de săptămână...

...e întotdeauna cel mai greu!
Am noroc că orarul de luni e mai lejer. Astfel pot să mai hibernez puţin. Azi a fost o zi urâtă. Trebuia să dăm test la fizică, dar nu am mai dat! Genial! No, staţi liniştiţi, nu ştiu fizică aproape deloc, dar fie că dau ora asta, fie că dau ora viitoare e tot acelaşi lucru. Nu poţi îngrăşa porcul în Ajun. Prin urmare dăm miercuri. Iar ora aceasta am stat şi m-am uitat la profesor, care încerca să ne explice nu-mai-ştiu-ce-chestie-plicticoasă. Şi ca să nu adorm sau ca să nu par dezinteresată tot repetam "Da, da, de acord. Ăhăm, desigur. Da, cum să nu. Exact aşa mă gândeam şi eu!" Hei, unele chestii chiar le-am nimerit!


Ştiu că nu strică să ştiu fizică, chimie şi biologie chiar dacă sunt la uman, dar ziua de luni e aşa de greu de suportat. La T.I.C. am lucrat ceva în Word şi chiar atunci când să salvăm *surpriză* s-a luat curentul. Ce chestie...

Şi acum, the big news: mi-am luat de la bibliotecă Crimă şi pedeapsă de F.M. Dostoievski! Ta-daa! E o carte destul de grosuţă, 563 de pagini. Am trei săptămâni să o termin şi să-i fac recenzia, deci ar trebui să mă apuc din seara aceasta de ea. De mult mi-am dorit să o citesc, dar când m-am dus odată la bibliotecă mi-am luat doar volumul II şi mi-am dat seama când am ajuns acasă. Cred că această carte are ambele volume, ţinând cont de faptul că scrie doar Crimă şi pedeapsă. Am întrebat-o şi pe bibliotecară şi a spus acelaşi lucru.

Mai nou am început să am o obsesie pentru wattpad. Am citit deja vreo trei povestioare. Mi se pare interesant să văd adolescenţi creând. Tocmai de aceea nu ştiu ce voi face în seara aceasta: încep cartea de Dostoievski sau mă mai delectez cu vreo povestioară? Cred că varianta a doua. Ca să-mi mai potolesc oleacă curiozitatea, iar după aceea trec la treabă. :D 

Voi ce mai citiţi?
Să aveţi o săptămână superbă! :)

6 comentarii:

  1. Eu recitesc cărți și citesc O zi de la Litera. (am uitat autoruuul :D)
    Mereu mi s-a părut interesantă Crimă și pedeapsă. ^-^ Sper să o găsesc la bibliotecă.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anca,lectură plăcută!:)
    Ştiu,tocmai de aceea mi-am luat-o şi eu :D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am şi eu Crimă şi pedeapsă acasă, dar întotdeauna m-a intimidat prin grosimea ei. Spor la citit! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hey, Bia! Ai primit o leapşă.
    Sper să ai timp să o completezi. >:D<
    http://mybookbasket.blogspot.ro/2013/03/leapsa-blogul-blogurilor.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiii Ralu,merci mult!
      Te voi anunţa când va fi completată :)

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!