duminică, 17 martie 2013

Leapşa - Blogul blogurilor

Ralu a fost super drăguţă şi mi-a dat această leapşă interesantă :D .



Reguli:

1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei - blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri.


Întrebările de la Ralu:

1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o?
Sincer, nu-mi mai amintesc cu exactitate. Probabil a fost Heidi de Johanna Spyri. Ştiu că o citeam alături de o bună prietenă şi eram aşa de încântate că citeam aceeaşi carte în acelaşi timp. Eram chiar comice :) .

2.De ce e blogul tău important pentru tine?
Ei bine, blogul meu e important pentru mine deoarece aici mă pot exprima liberă, pot împărtăşi cu nişte persoane minunate ceea ce mă face să zâmbesc, să mă simt bine. E ca un jurnal virtual, doar că e mai distractiv, interesant şi plăcut. Pot spune că blogul m-a ajutat să trec peste multe impasuri. Aici mă simt înţeleasă :) .

3.Ce carte te-a făcut cel mai mult să zâmbeşti? :)
Depinde în ce sens m-a făcut să zâmbesc. De exemplu cartea Moromeţii de Marin Preda m-a făcut să zâmbesc deoarece a fost foarte comică, prin limbaj în special. Cazul pelican de John Grisham m-a făcut să zâmbesc atât prin faptul că a avut câteva scene şi replici comice cât şi prin acţiunea foarte captivantă şi personajul principal.

4.În ce lume fictivă ai vrea să evadezi? (ex: Narnia, Hogwarts, Neverland... )
Categoric Hogwarts! E super-mega-extra aventuroasă, plină de evenimente, de lucruri interesante. Nu te poţi plictisi acolo :D .

5.Ce e mai plăcut de savurat în timpul lecturii? Ceaiul sau cafeaua?
Nu consum cafea, deci ceai. Dar eu de obicei nu mănânc sau beau nimic. Rareori beau un ceai :) .

6.Obişnuieşti să citeşti la şcoală/facultate/serviciu?
Da. Fiind la germană, ora o am marţi şi joi de la ora 7:00, deci în timpul orarului am două ore libere, cele de franceză începător. Chiar dacă mă supără faptul că sunt nevoită să mă trezesc devreme, mă bucur enorm de cele două ore în care pot citi.

7. Cu ce personaj literar crezi că te asemeni?
Hmmm, nu cred că din ceea ce am citit până acum este vreun personaj cu care să mă asemăn în totalitate. Dar pot spune că am câteva trăsături de-ale lui Darby Shaw din Cazul pelican :) .


Gata! :D Îi mulţumesc încă o dată Ralucăi pentru leapşă. Mereu mi-a făcut plăcere să completez una.
Nominalizările mele (ordinea e aleatorie): Sabryy AdryMonicaEEmy ♥ şi, dacă se poate returna, Ralu :) . Oh, orice doreşte să o completeze este invitatul meu! :D

 

Întrebările mele:

1. Ce carte a avut cel mai neaşteptat final?
2. Care este locaţia visurilor tale (Paris, Londra etc.. ) ?
3. Care este filmul/serialul tău preferat?
4. Ce apreciezi cel mai mult la o persoană?
5. Care a fost cartea care te-a surprins (în sens bun), impresionat cel mai mult?
6. Care sunt dulciurile tale preferate? :)
7. Ce părere ai despre legume?

Sper că vă plac întrebările :) .
 Adios! :)

2 comentarii:

  1. Mulţumesc că ai făcut leapşa, dar şi pentru nominalizare! Voi da curând un update la leapşa originală. Îmi plac răspunsurile tale elaborate, mai ales felul în care ai descris blogul. Iar Moromeţii mi s-a părut mai degrabă o carte tragică, dar e adevărat că a avut şi părţi comice. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ralu,a fost o adevărată plăcere :D .Debea aştept!:D

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!