sâmbătă, 20 aprilie 2013

I need... consolation?

Do not tell everyone your story. You will only end up feeling more rejected. People cannot give you what you long for in your heart. The more you expect from people's response to your experience of abandonment, the more you will feel exposed to ridicule. - Henri J.M. Nouwen


- Muzica, serialele, filmele şi cărţile sunt acele lucruri mărunte care îţi fac viaţa mai frumoasă. Doar ele, spun evitându-i privirea.
- Şi prietenii! Adică e plăcut să le povesteşti lucruri, să petreci timpul cu ei, să...
-Nu. Prietenii nu. Doar muzica, serialele, filmele şi cărţile. Atât.
Încă mai priveam în gol. V. ar mai fi spus ceva, ceva care să-mi conteste opinia, dar tonul profesoarei devenea din ce în ce mai ridicat, aşa că a tăcut.

Mă simt singură, atâta tot. Nu are rost să o iau pe ocolite, să fac o postare plină de metafore. Ştiţi, am ajuns în final la concluzia că nu există prieteni adevăraţi. Există prieteni, dar doar atât. Nu sunt pesimistă, sunt realistă. Şi, credeţi-mă, am încercat să văd jumătatea plină a paharului, dar pur şi simplu nu a mers pentru mine. Am tot încercat, de ani buni. Trecutul nu a fost prea darnic, din câte se pare nici prezentul nu vrea să-mi dea o mână de ajutor, iar viitorul... pf, nici nu mai are rost să spun. Au fost persoane care mi-au intrat pe sub piele cu mare uşurinţă. Aşa s-a întâmplat şi cu V. În prima zi de liceu, când a fost de acord să stea cu mine în bancă, deja îmi imaginam ce best friends forever vom fi. Desigur că am fost nesigură la început pentru că, după cum am spus şi mai sus, avusesem deja parte de câteva eşecuri. Şi totuşi, nu ştiu cum a reuşit, dar mi-a câştigat încrederea mai repede ca oricine.
Însă cum viaţa e o dramă, fericirea mea nu a durat prea mult. Aşa că am renunţat.

Poate e şi vina mea. Da, este. Poate dacă nu aş fi aşa egoistă, dacă nu mi-aş dori pe cineva doar pentru mine, cineva căruia să-i împart şi cel mai mărunt gând al meu, cineva pe care să-l las să mă cunoască cu adevărat, aş avea mai mult de câştigat. Şi poate ar fi trebuit să le spun acestor persoane, care au reuşit într-un mod sau altul să-mi capteze atenţia, ceea ce simt cu adevărat, poate ar fi trebuit să le spun citatul din poza de mai sus. Ah, parcă persoana care l-a scris mi-a citit gândurile.
Adevărul e că fiecare persoană visează să aibă pe cineva alături, care să-l cunoască exact aşa cum e. Dar, să fim serioşi, cine şi-ar pune sentimentele pe tavă cuiva care are o groază de prieteni? Eu nu pot face aşa ceva, nu pot avea încredere. Deci am prieteni, doar prieteni.

Hmm, se pare că sunt o persoană predestinată singurătăţii. Ei bine, poate e prematur să trag asemenea concluzii, dar în momentul de faţă cea mai bună alternativă e să stau în banca mea, să-mi văd de propriile treburi, să-mi fiu cea mai bună prietenă. Dar, hei, în momente ca acestea, muzica, filmele şi serialele chiar sunt cele mai consolabile îmbrăţişări.


Sammy, please give me a hug too ^^.
Mulţumesc celor care mi-au citit nuvela :) . Acum mă simt mai bine...

8 comentarii:

  1. Crede-mă că înțeleg perfect prin ce treci! Și eu sunt genul care se atașează repede de oameni și de asemenea investesc tot ce pot într-o prietenie, dar se pare că lumea nu se mai uită la chestiile astea. Visez la acel gen de prietenie în care două persoane își cunosc reciproc toate secretele și își petrec mereu timpul împreună, însă în cazul meu pare imposibil de atins. Cu colega de bancă mă doare să constat că după patru ani nu am realizat aproape nimic, deși ne-am ajutat reciproc de nenumărate ori. Sunt conștientă că toate prieteniile mele nu sunt decât o amăgire, și totuși continui să am încredere în alții pentru că pur și simplu nu pot trăi fără oameni. Dar nu pot să înțeleg ideea de popularitate. Mi se pare ciudat cum lumea caută prieteniile mărunte, de scurtă durată, care oricum se vor destrăma, în loc să se axeze pe o singură persoană sau pe un cerc restrâns de prieteni, cu care ar avea șanse să lege o prietenie solidă, poate chiar pe viață! Poate că în vremurile astea moderne, când lumea pune accent pe viteză și noutate, e prea plictisitor pentru unii să-și împartă timpul cu o singură persoană, poate că afecțiunea și loialitatea sunt chestii demodate...

    Crede-mă, Bia, că mi-a făcut și mie bine postarea ta, m-a ajutat să mă descarc. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu ştiu cu ce să încep :)) .
      Fiecare cuvânt pe care l-ai scris parcă e desprins din inima mea.Exact o asemenea prietenie visez şi eu,dar am constatat că nu există decât în filme.
      Eu mă bucur că - prin intermediul postării mele - te-am ajutat să te descarci.
      Mulţumesc pentru tot,Ralu. ^^

      Ștergere
  2. Ohh,let me hug you!!! Îmi pare aşa de rău!Prietenii aceştia numai ne supără,nu-i aşa?Eu zic că nu trebuie să fii supărată din cauza unui ,,prieten" deoarece toţi vin şi pleacă,precum valurile mării.Prieteni adevăraţi..nu există.Şi să fim serioşi,nici noi nu sunteam prieteni adevăraţi.Nu cred că tot timpul am fost acolo când acei oameni aveau nevoie de noi,şi nici nu cred că am răspuns tot timpul la telefon fără să ne enervăm când aceştia ne sunau la 4 dimineaţa.Pur şi simplu prieteneia pură şi reală e o minune.

    Eu zic că nu trebuie să te axezi pe o singură persoană,deoarece când această nu mai are nevoie de tine,vorba aia, ,,te dă naibii".Fii cu toţi ci nu niciunul.Profită de orice ocazie în care poţi să îţi faci prieteni noi şi nu alege-i cu cap.Nu fii oarbă deoarece s-ar putea să regreţi şi să te superi,exact cum o faci acum.Dacă oferi prietenia tu unei persoane,atunci această persoană trebuie să fie demnă de încrederea ta şi de tine!

    Sper că te-au ajutat sfaturile mele!Până atunncii,let me give you a big big fluffy panda hug!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. * şi alege-i cu cap.
      *profită

      Scuze :)).Tastatura asta îmi joacă feste de la o perioadă...

      Ștergere
    2. Oooh,numai îmbrăţişarea ta de panda m-a făcut să mă simt mai bine.^^
      Şi da,m-au ajutat,fapt pentru care îţi mulţumesc.>:D<

      Ștergere
  3. Cat de ''eu'' m-am simtit citind asta ..esti o adevarata inspiratie. Faci o treaba minunata!^^ Bravo ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Heei :) Imi place mult blogul tau si as vrea sa te intreb: vrei sa facem schimb de link-uri? :) Blogul meu e: pierdutiinlumeacartilor.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei! Mulţumesc :). Păi, tocmai te-ai făcut cu un nou follower :D.

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!