marți, 28 mai 2013

Noutăţi în bibliotecă #12

Hallo Welt! Ich bin da! :)

Mi-am luat acum o săptămână (sau poate mai mult) Cutia cu fantome de Joe Hill, fiul marelui Stephen King. Sunt foarte încântată deoarece aceasta este creaţia de debut a lui Joe şi a primit Premiul Bram Stoker 2007 pentru Best First Novel. Awesome, nu? Abia aştept să încep să o citesc. Deocamdată lecturez Legile Atracţiei (Chimie Perfectă, #2) de Simone Elkeles, pe care mi-a împrumutat-o colegă foarte drăguţă. Femeia în negru am terminat-o şi regret că nu am citit-o integral într-o zi. A fost o lectură scurtă.

Voi ce mai citiţi?

4 comentarii:

  1. Prima dată când am văzut coperta, am crezut că acea cutie e o prăjitură. :)) Oricum, cartea arată foarte bine, și dacă a luat și premiul Bram Stoker, trebuie să fie interesantă. :) Eu acum citesc o carte de poezii, Dreams of Love, e foarte scurtă, dar timpul nu-mi prea permite să mă concentrez prea mult pe o carte. Spor și ție la citit! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte drăguţ titlul cărţii de poezii :).
      Îmi imaginez cât de limitat îţi este timpul x_x.
      Mulţumesc!:D

      Ștergere
  2. Simpatica carte la vedere. Nu ne-ai oferit o prezentare sa intelegem putin despre ce este vorba in carte ( eu nu am auzit de ea inca ) dar sper ca o citesti si faci o recenzie pentru ca pare interesanta. Spor la citit :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va fi plăcerea mea să-i fac recenzia:D
      Merci că ai trecut pe aici !

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!