vineri, 14 iunie 2013

E oficial!


Heeei! Ce mai faceţi, omuleţilor? Şcoala e pe terminate iar vacanţa ne bate la uşă. And I'm like: "yeahhhhh, i did it people!" Ce-i drept a fost un an greu. Mi-aş dori să vă pot ura tuturor - încă de pe acum - vacanţă plăcută, dar mai avem pe aici omuleţi care au Bacul, Examenul de capacitate şi alte bătăi de cap de acest gen. Vouă nu pot să vă urez decât mult succes. Eu am încredere în voi toţi, de aceea nu am de gând să vă stresez cu sfaturi şi îndemnuri. 

Nu am mai purtat de mult o discuţie. Doamne, am fost chiar inactivă. Ca să nu mai spun că am rămas în urmă cu vreo trei recenzii. Aiurea. Ei bine, e oficial: de-acum înainte voi posta atât în limba română cât şi în limba engleză. Mi-am zis că aceasta este cea mai bună cale prin care îmi pot îmbunătăţi engleza. Gramatica îmi dă bătăi de cap, deci nu am nimic de pierdut.

Mă credeţi că înainte de a scrie postarea aceasta aveam vreo sută de lucruri pe care doream să vi le spun? Ei bine, acum nu-mi mai aduc aminte mare lucru. În momentul de faţă citesc Eu sunt numărul patru de Pittacus Lore. Mda, o citesc de un car de ani. Of of of, parcă nu am mai făcut nimic productiv în ultima vreme. Dar vacanţa bate la uşă şi am de gând să profit de ea pe cât posibil :D.

Keep in touch! ^^
Vă doresc un weekend minunat!
Hugs hugs >:D<

4 comentarii:

  1. Da vine vacanta Doamne cat ma bucur >:D<
    Sa ai un weekend frumos :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu am rămas rău de tot în urmă cu recenziile. De fapt, tu stai chiar bine, dar widgetul meu de pe GR îmi spune că am rămas în urmă cu șase cărți. :O Cum o să recuperez? :))

    Despre postările în engleză, eu una încă nu știu dacă a fost o decizie bună sau nu. Receptivitatea față de aceste postări este mai mică, și parcă îmbinarea dintre postările în engleză și cele în română este cam problematică. Încerc să mă gândesc la o modalitate de a le organiza astfel încât acestea să fie bine delimitate unele de altele și să nu mai arate ciudat. :)) Te sfătuiesc să încerci doar dacă decizia ta vine dintr-o dorință sinceră de a aprofunda limba. :)

    Și, încă de pe acum, îți doresc vacanță plăcută! Bănuiesc că de acum ați terminat în mare parte cu mediile și că următoarele zile sunt doar o formalitate. :> Eu nici nu știu când voi mai avea o vacanță adevărată: cea de anul acesta va fi cam scurtă, iar anul viitor poate mă voi angaja, cine știe... Bucură-te cât mai poți, totul se duce mult prea repede!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu m-am gândit la delimitarea postărilor în engleză de cele în română. E o situaţie cam complicată ce-i drept, dar chiar îmi doresc să aprofundez limba engleză. Dar desigur că limba română va predomina :).

      Mulţumesc!În mare parte da, am încheiat cu mediile, mai sunt câteva.:( E aiurea să creşti. Chiar regret că de-acum timpul îţi este limitat. Încerc să mă bucur, chiar încerc!:D

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!