miercuri, 26 iunie 2013

"Touch" (serial) - Recenzie


Sinopsis:

Touch este o dramă supranaturală în care știința și spiritualitatea se intersectează cu premisa dătătoare de speranță conform căreia toți suntem interconectați, avem o legătură invizibilă cu cei ale căror vieți suntem destinați să le schimbăm.

În centrul poveștii se află Martin Bohm (Kiefer Sutherland), un tată văduv, bântuit de incapacitatea sa de comunicare cu fiul său mut Jake (David Mazouz), în vârstă de 10 ani. Grijuliu, inteligent și atent, Martin a încercat totul pentru a pătrunde în mintea fiului său, care nu își manifestă emoțiile și nu suportă să fie atins de nimeni.

Însă totul se schimbă când Martin îşi dă seama că Jake posedă o abilitate extraordinară, aceea de a vedea  tiparele care conectează totul, de a vedea trecutul, prezentul şi viitorul într-o simplă secvenţă numerică. 

Martin îşi dă seama totodată de pericolul care-l paşte pe băiatul lui, pericol venit din partea unei mari corporaţii multimilionare, Aster Corps, al cărei scop este îmbogăţirea pe spinarea oamenilor speciali, oamenilor ca Jake. Astfel, pe cei doi îi aşteaptă o călătorie plină de descoperiri surprinzătoare, şocante, plină de evenimente emoţionante, dramatice, plină de peripeţii.



Părerea mea:

Cum au mai scris şi alţii, Touch vine cu o idee nouă şi absolut fascinantă, idee nemaiabordată până acum, căreia i s-a pus capăt prea devreme, cred eu. Da, serialul acesta awesome a fost anulat după doar două sezoane, dar asta nu înseamnă că nu merită vizionat. Ba din contră! Cele 26 de episoade au reuşit cu brio să-mi capteze atenţia şi să mă facă să mă întreb dacă există măcar o succesiune de cifre care, într-adevăr, să prezică într-un mod sau altul viitorul.

Kiefer Sutherland, cunoscut pentru rolul din serialul 24, îl interpretează pe Martin Bohm impecabil, luând în considerare că în seria anterioară a jucat un rol destul de diferit, de poliţist. Consider că personajul lui Martin este de admirat, deoarece să fii văduv şi pe deasupra şi tatăl unui copil care nu vorbeşte decât prin intermediul tiparelor şi cifrelor este o treabă destul de dificilă, pe care sunt sigură că taţii din realitate ar considera-o aproape imposibilă. Plus că are un suflet de samaritean. De fiecare dată când Jake îi oferă o nouă secvenţă de cifre el ştie că trebuie să sară în ajutor cuiva. Şi nu ezită, cu toate că este conştient de faptul că se pune în pericol.


David Mazouz este un actor cu potenţial. Până la Touch nu l-am mai văzut jucând în nicio altă producţie, dar m-am documentat şi se pare că rolul lui Jake nu este primul pe care-l interpretează. Şi dacă tot vorbeam despre Jake, ei bine, e un personaj care nu spune prea multe (cu voce tare), dar despre care ştiu că îmi va rămâne întipărit în minte mereu. E un personaj special care merită urmărit îndeaproape.

Fără alte comentarii, Touch va rămâne mereu în sufletul meu drept un serial absolut fascinant.

Nota mea: 5/5

4 comentarii:

  1. Ai primit ceva de la mine aici >>> http://saculetul-cu-minuni.blogspot.ro/2013/06/50-de-intrebari.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare cu adevărat fascinant! Mi-ar plăcea să-l văd. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este!:D
      Se pare că ai deja un serial în aşteptare :D. Să treacă bacul... ^^

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!