miercuri, 14 august 2013

Book Friends Challenge - Day 2

Talk about your favorite girl friend character

Heya! Această postare face parte din provocarea Book Friends Challenge. Pentru mai multe detalii daţi click chiar aici.

Mi-a fost aproape imposibil să aleg un personaj feminin despre care să vorbesc. În final, m-am decis să închin această postare unui personaj din Protectorul de John Saul, Mary Anne Carpenter. Cu toate că recenzia am făcut-o raportându-mă, în mod special, la ea, nu pot susţine că este singurul personaj principal. Anyway, să trecem la treabă! :)

Pentru că această carte nu a fost ecranizată, am ales-o pe Sarah Rafferty în rolul lui Mary Anne :).


Mary Anne Carpenter este o mamă model, o soţie cam fraieră, o prietenă fidelă, o femeie puternică.
Are doi copii, Alison şi Logan. Copii pe care îi îngrijeşte cu atenţia cuvenită. Ce urmează să spun contestă afirmaţia făcută mai sus, că Mary Anne este o mamă model. Aproape de finalul cărţii, unul din copii (nu vă spun care) moare. Probabil deja o consideraţi o mamă groaznică. Dar să ştiţi că nu e aşa. Sincer spun, e o mamă pe care mulţi şi-ar dori-o. Este foarte echilibrată. Nu este exigenţă, nici delăsătoare. Iar ea a făcut tot posibilul ca evenimentul nefericit să nu aibă loc, dar nu e Dumnezeu, nu poate împiedica moartea.

  
Dar a dat dovadă de o tărie extraordinară, de care nici ea însăşi nu era conştientă. A primit multe "lovituri", a avut parte de multe situaţii dificile şi extenunate, şi totuşi a dat piept realităţii, dar nu cum o fac, de obicei, protagonistele: spunând că totul e ok când, de fapt, nu e. Mary Anne şi-a recunoscut şi exteriorizat durerea dar nu într-un mod dramatic. Cum am spus mai sus: e un personaj echilibrat.



Ce mi-a displăcut la ea: faptul că s-a arătat muuult prea bună cu soţul ei. Idiotul a înşelat-o cu o barbie bogată. După ce barbie s-a plictisit de el, l-a trimis la plimbare. Desigur că decât să stea pe drumuri s-a gândit că ar fi mai bine să o linguşească pe Mary Anne încât să fie de acord cu întoarcerea lui. Iar Mary Anne chiar a avut momente în care aproape că era de acord cu ideea asta trăznită. Ea, săraca, încă mai avea sentimente pentru el. Plus că rugăminţile copiilor erau foarte greu de neluat în seamă. Însă, în final, şi-a deschis ochii. Doamne! Ar fi fost culmea să nu o facă!

Concluzionând, Mary Anne este un personaj cât se poate de realist care merită urmărit îndeaproape.
Talk about your favorite girl friend character.
Talk about your favorite girl friend character.
Talk about your favorite girl friend character.

2 comentarii:

  1. Frumoasă descriere, îmi place cum ai vorbit despre acest personaj, eu nu am citit cartea însă din recenzia ta şi acum din descrierea acestui personaj cred că merită citită. Mă bucur că particip la provocarea mea, abia aştept să văd şi celelalte postări.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rosia, chiar merită :D.
    Le vei vedea cât de curând :D.

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!