vineri, 30 august 2013

Book Friends Challenge - Day 3

Talk about your favorite fantasy friend character

Talk about your favorite fantasy friend character.
Am rămas în urmă, foaaarte în urmă cu acest challenge.
Azi trebuie să vorbesc despre personajul fantastic preferat. Faza e că nu prea am citit cărţi fantasy. În fine, voi vorbi despre consacrata Rose Hathaway.

După cum sunt sigură că ştiţi, Rose este protagonista seriei Academia Vampirilor de Richelle Mead. Desigur, cred că cea mai mare parte a blogosferei a citit măcar un volum din întreaga serie, am I right? :).

Cine e Rose? Rose este un dhampir (combinaţia dintre un om şi un vampir sau dintre un moroi şi un dhampir), elevă la Academia Vampirilor unde se pregăteşte pentru a deveni gardianul Lissei Dragomir, cea mai bună prietenă a sa şi membră a uneia dintre cele douăsprezece familii regale.
În primul volum mi-a lăsat o impresie cam... aiurea :-?. Avea un comportament foarte copilăros care de multe ori mă aducea în pragul disperării. Era exact ca o adolescentă încăpăţânată şi mândră tipică. Avea şi unele obiceiuri mai puţin... admirabile. Tocmai de aceea am ajuns mai târziu să o îndrăgesc atât de tare.În primul volum nu am avut ochi decât pentru greşelile şi prostiile pe care le făcea, nu şi pentru faptele merituoase, asta pentru că erau cam puţine la număr. Dar asta înseamnă să urmăreşti evoluţia unui personaj: să-i depistezi calităţile şi defectele şi să vezi dacă pe parcurs dispar, se păstrează sau se înmulţesc. Iar Rose mi-a dovedit că are de zece ori mai multe calităţi decât defecte!

Relaţia ei cu Dimitri este absolut... asdfks adorabilă! :)
Pot spune că majoritatea virtuţilor de care Rose dispune a ieşit la suprafaţă în contexte în care Dimitri era prezent. Desigur, fiecare personaj a contribut la exteriorizarea părţilor pozitive ale lui Rose. Dimitri a avut, pur şi simplu, un impact mai "răsunător".
Ambiţia şi faptul că este o persoană de cuvânt sunt două dintre calităţile protagonistei care şi-au făcut apariţia - în mod exploziv - atunci când se afla pe lângă frumosul dhampir.


Şi în 2014 vom savura ecranizarea acestei serii bombă.
Sunt foarte mulţumită de actriţa care o interpretează pe Rose. Descrierea fizică se potriveşte de minune. Acum rămâne de văzut cât de bine a intrat în pielea personajului. Trebuie să recunosc, am aşteptări destul de mari. Zoey a reuşit, numai din poze, să-mi inspire fermitate, încăpăţânare, orgoliu, feminitate, ambiţie, curaj, încredere şi spontaneitate, trăsături pe care le-am întâlnit la draga noastră Rosemarie Hathaway :) .



După cum am spus şi mai sus, cred că toţi aţi făcut cunoştinţă cu acest personaj. Dar dacă mai există persoane care nu au avut această onoare, atunci daţi fuga la librărie sau bibliotecă numaidecât. :D

hugs >:D<

4 comentarii:

  1. Bună alegere! Mie mi-a plăcut de Rose în primul volum (mă rog, acesta e singurul volum pe care l-am citit, sper să fac mai repede rost și de celelalte). Era puternică și ambițioasă și, dacă n-ar fi fost așa, lucrurile nu s-ar fi terminat bine pentru Lissa. De fapt, chestia care nu mi-a plăcut e că se sacrifica prea mult pentru Lissa și se punea pe ea în planul secund. În orice caz, mi-aș dori și eu o prietenă ca Rose. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu o iubesc pe Rose. Este probabil personajul meu feminin preferat din cartile apartinand genului fantasy ^^ Este dura, bataioasa, ambitioasa si incapatanata, dar blanda, iubitoare si loiala :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ralu, subscriu, subscriu! :) Şi eu am observat loialitatea (de multe ori exagerată) pe care o are faţă de Lissa :).

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!