marți, 27 august 2013

Scrisoare aniversară (un an)

Dragă bloguşor,

anul trecut, pe vremea asta, lucram la prima postare. Acum lucrez la cea de-a 177-a. Chiar nu credeam că voi ajunge aici. Timpul a trecut atât de repede... 

Trebuie să-mi cer scuze pentru cât de indecisă m-am dovedit a fi. Ţi-am modificat numele de trei ori, dacă îmi aduc bine aminte. Ai fost <<Gândurile Biancăi>>. Ai fost <<The melody of words>>. Ai fost <<The little but awesome things in life>>. Acum eşti <<Bia's Wonderland>>. Cred că aşa vei rămâne. Sper. Ce zici, îţi place cum sună? Mie îmi place. Tu eşti a mea ţară a minunilor. Tu eşti prietenul meu. Tu eşti jurnalul meu. Tu eşti umărul pe care plâng. Tu eşti caietul meu de recenzii. Tu eşti cafeneaua unde am întâlnit cele mai grozave persoane.

Trebuie să-mi mai cer scuze şi pentru că te-am chinuit cu unele postări cam... aiurite, exagerate, copilăreşti chiar. Le-aş şterge, dar asta ar însemna să rup pagini din jurnal, iar asta ar fi urât. Ohoho, şi ce te-am mai zăpăcit cu virgula. Sau cu <<debea>>. Sau cu alte greşeli de scriere. Dar omul învaţă din greşeli! Şi pot spune, cu mândrie chiar, că am învăţat. 

Iar acum împlineşti un an! Sper să apuci şi aniversarea de doi ani, şi pe cea de trei ani, şi pe cea de patru ani, şi pe cele ce urmează... Călătoria noastră e abia la început. Până acum 54 de curajoşi ni s-au alăturat, şi le sunt foarte recunoscătoare pentru lucrul ăsta. 

Aşadar, să ne bucurăm, căci de multe peripeţii vom mai avea parte de-acum încolo...



6 comentarii:

  1. Felicitări! La cât mai mulți ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, ai un blog minunat. Cat despre numeroasele titluri, mie cel mai mult mi-a placut "The Little But Awesome Things In Life". Pare cel mai unic si special nume pentru un blog. Nu spun ca nici titlul de acum nu e simpatic, doar ca imi placea foarte mult cel vechi. Succesc in continuare si sa ne revedem si la anul intr-o astfel de postare :3

    RăspundețiȘtergere
  3. @Moni, mulţumesc mult! :o3 Şi mie mi-a plăcut mult cel vechi, dar mi-am zis că e cam lung... :)
    :*

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!