marți, 27 august 2013

1 Year Anniversary Giveaway Winners

EN: Hello lovely friends! ^^ It seems the giveaway is over :). So, with no further ado, the winners are:

a Rafflecopter giveaway

Congratulations!

Just to be clear: Raluca won the first prize (nine e-books), Dorrie won the second prize (five e-books) and Katherine won the third prize (three e-books).
I'll send you the e-books right away. Please let me know if you changed your e-mail address. Anyway, if you didn't receive the e-books in 24 hours, just let me know.
Thank you for entering and pleasant reading! ^^

RO: Heeei! :) A sosit şi ziua cea mare! Azi blog'şorul meu împlineşte un an :o3. Oricum, voi face o postare dedicată aniversării puţin mai târziu. 
Okay, pentru pachetul I au concurat două persoane, pentru pachetul II au concurat 0 persoane :) , pentru pachetul III au concurat două persoane, pentru pachetul IV a concurat o persoană, iar pentru pachetul V a concurat tot o persoană :D. 

Câştigătorii:

Pachetul I - BuburuzaBia


Pachetul III - Clara ♫


Pachetul IV - (evident) Oana

Pachetul V - (evident) Ralu

Felicitări!
Câştigătoarele, vă rog să-mi trimiteţi un e-mail la bia_bib19@yahoo.com cu GFC-ul vostru şi pachetul câştigat.

Ştiu că nu a fost o "luptă" prea strânsă, însă eu vă mulţumesc pentru participare şi vă doresc lectură plăcută! :)

5 comentarii:

  1. Wow, super!! Mulțumesc, Bia! De acum am provizii bune de ebook-uri pentru perioada următoare. ^^
    Voi trimite imediat mailul. La mulți ani încă o dată!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bia, eu vă mulţumesc :D.

    @Ralu, hi hi, spor la citit! Mulţumesc! :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Iooi. eu? Ce ciudat. :-? :)) Nu prea castig concursuri.. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Clara, hi hi, cam aşa am reacţionat şi eu când am câştigat un concurs :).
    Cu mare plăcere! ^^

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!