luni, 23 septembrie 2013

Book Friends Challenge - Day 4

Talk about your favorite pet friend

Hello there! :) Am ajuns la penultima zi din cele cinci destinate acestui challenge, despre care puteţi afla mai multe chiar aici.
Aşadar, azi voi vorbi despre "my favorite pet friend character". Varianta în limba română sună ciudat :-?.  

Bernie Kosar este adorabilul câine al Numărului Patru, protagonist al cărţii Eu sunt numărul patru de Pittacus Lore. Ei bine, ineditul îşi face apariţia în cazul lui Bernie prin faptul că acesta nu este, de fapt, un câine ca oricare altul. El este un câine extraterestru, de pe Lorien, care deţine abilitatea de a se transforma în orice animal îi pofteşte inima. În cea mai mare parte a cărţii îl întâlnim sub forma unui cuţu super drăguţ, însă vom afla că acesta s-a mai metamorfozat în alte animale înainte să devină Bernie Kosar al Numărului Patru. Aproape de finalul cărţii am avut şansa de a-i vedea şi adevărata înfăţişare.

Aşa apare în film, din câte se pare. Nu am vizionat filmul, încă. Chiar şi în forma lui extraterestră arată destul de încântător :). Păi, indiferent de înfăţişare, caracterul lui rămâne neschimbat. Inteligenţa şi loialitatea sunt principalele calităţi care îl caracterizează şi care s-au făcut simţite pe parcursul cărţii. O, să ştiţi că e şi un pic viclean (în sensul bun!).

Cred că autorii au fost foarte inspiraţi când au creat acest personaj. Nu ai cum să nu te ataşezi de el, mai ales când descoperi că tot timpul a stat cu ochii pe Numărul Patru, chiar şi atunci când el nu o ştia. O, şi câte lacrimi am mai vărsat pentru el. Dar nu vreau să dau spoilere, aşa că tac.
Nu pot să mai adaugă decât faptul că Bernie Kosar este genul de personaj care reuşeşte să pună cartea într-o lumină mai veselă :).

8 comentarii:

  1. Awwwdidododi! Ce articol drăguț!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare! Probabil si eu l-as fii ales tot pe Bernie K, mi-a placut foarte mult de el in serie :D Si stateam si ma gandeam la alte personaje animale dragute din carti. Mi-au venit in minte Saphira din Eragon (daca aude ca am facut-o animal, ma papa la micul dejun :)) ), tot din Eragon, pisica Angellei, personaj foarte simpatic, din Casa noptii, pisicile care erau destul de prezente, desi nu participau la actiunea din planul principal, si mai e pisica din Maestrul si Margareta. Superba creatura. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am citit "Eragon" :(. Ah! Adevărul este că nu prea am citit cărţi în care să fie personaje animale :-?.

      Ștergere
  3. Nu știam că e un personaj animal în cartea asta. Când te gândești că o am și încă nu am citit-o! În orice caz, bună alegere! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui să o citeşti :D.
      Mulţumesc! :)

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!