luni, 2 septembrie 2013

Running out of time

love those guys

Hei buddies! Gata! E toamnă şi vine şcoala... Ugh, de ce trebuie să strice ea mereu totul?! *sigh* Ce melancolie m-a cuprins când am citit postarea făcută pe 20 iunie. Atunci am completat leapşa Books for Summer. Ei bine, vara a luat sfârşit (oh God, why?) iar eu am citit... opt cărţi!! Dea, deci din lista respectivă am citit doar opt cărţi -.- . Lăsând la o parte lista, am mai citit alte câteva ale căror recenzii le-am făcut sau nu. Cu sau fără listă, am citit puţin! Chiar nu ştiu ce am făcut vara asta...

Tot facebook-ul e plin de statusuri precum "Prima zi de toamnă..." şi "A venit toamnaaaa!" Dea, merită un premiu. Eu chiar credeam că încă suntem în august! Anyway, bloguşorul meu e în şantier. Mi-am zis să-l fac de sezon. Trebuie să-i mai fac câte ajustări şi gata! Dacă tot am adus vorba, Ralu, ai avut mare dreptate când mi-ai spus că-mi va fi greu să delimitez postările în română de cele în engleză. M-am gândit să-mi modific aspectul blogului, să-i mai adaug o coloană. În mintea mea arăta perfect: chestiile în engleză în coloana din stânga iar cele în română în cea din dreaptă. Mda, când am văzut cât de înghesuită e cea din mijloc am renunţat numaidecât. Şi nici să-mi măresc blogul cât lcd-ul nu e o alternativă... Trebuie să rezolv şi problema asta cumva...
Despre lista făcută pe 24 iunie voi vorbi chiar înainte de a începe şcoala. Vara s-a terminat dar vacanţa nu. Sper să reuşesc să mai întreprind câte ceva.

O, o, o, cine se uită la Pretty Little Liars? Vin cam târziu cu postarea, dar a-mi-ce! care-i treaba cu Ezra?! Nu ştiu, e prea greu de crezut că Ezra e A. Probabil are şi el un rol mai dubios de jucat... Poate-poate face toate astea pentru Aria! :3 Abia aştept episodul de Halloween. Va fi absolut fAntastic!
Cât despre acel spin-off, nu prea ştiu ce să cred... Din trailer pare destul de promiţător.




Voi ce mai citiţi? Vă bucuraţi de sosirea acestui anotimp? 

8 comentarii:

  1. Nici mie nu-mi vine sa cred ca vara s-a dus :'( Parca ieri am dat examenele...
    Oricum, nu ma uit la PLL. Am citit doar primele patru carti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place de baietii Supernatural :3 <3 Mda, lista aia parea destul de promitatoare :)) Nici eu n-am citit tot ce mi-am propus, dar sunt ok cu asta. Oarecum :)) Citesc Eragon volumul 3 si Mitologii subiective de Paler :D Pupic :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoase titlurile cărţilor pe care le citeşti! ^^ :*

      Ștergere
  3. Ce frumos ai aranjat blogul! Îmi place foarte mult! :x
    Și eu prefer design-ul cu doar două coloane. E mai simplu așa, se pune accent doar pe conținut, iar blogul păstrează un aer mai familiar.
    Mda, nici eu nu am găsit o soluție la această problemă, dar în ultimul timp mi se par oricum toate postările la fel. :D
    Îți doresc o toamnă minunată, Bia! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult, Ralu! :*
      Exact! Cu trei coloane pare cam... sufocat :).
      Şi eu îţi doresc o toamnă fantastică! :D Oh, şi mult-mult succes în primul an de facultate! ^^

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoooos blogșșoor ! :3333
    Eu ce să-ți zic, m-am bucurat de o vacanță frumoasă și nu-mi vine să cred că mai sunt doar câteva zile și e școală. Nu pot crede că-s a 10a, că voi trece doar un singur ”X” pe caiete d-acum :)). Cât despre P.L.L., am rămas șocată când l-am văzut pe Ezra. Dar vorba ta, poate o ajută pe Aria, deși , după cum am interpretat până acum serialul, bănuiesc că ceea ce credem noi nu e tocmai ceea ce e în serial, deci.. aștept cu nerăbdare să văd continuarea! Despre cărți, hum.. tocmai am terminat de citit Ion - Liviu Rebreanu, am citit și Aventuirle lui Sherlock Holmes * - Colecția Sir Arthur Conan Doyle, vreau să citesc Iona de Marin Sorescu și cam atât pentru moment!:)))
    O toamnă super să ai Bia și un început de an ”cu dreptul”, cum se spune!:)):**

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!