duminică, 27 octombrie 2013

Leapşa cu elementele naturii şi Leapşa celor opt întrebări

Hei! ^^ Am primit două lepşe de la Eny. Le-am primit de ceva vreme, deci dacă tot am prins un pic de timp liber, mi-am zis să le completez. Mulţumesc, Eny! :D

Leapşa cu elementele naturii 

1. Găseşte o carte cu apă pe copertă.


2. Găseşte o carte cu albastru pe copertă.


3. Găseşte o carte cu foc pe copertă.


4. Găseşte o carte cu roşu pe copertă. 


5. Găseşte o carte cu ceva legat de pământ/natură pe copertă.


6. Găseşte o carte cu verde pe copertă.


7. Găseşte o carte cu vânt pe copertă.


8. Găseşte o carte cu alb pe copertă.


9. Găseşte o carte cu roşu, verde, albastru şi galben pe copertă.


Leapşa celor opt întrebări

1. Ce carte te-a făcut să te simţi încrezător legat de tine sau de viaţa ta?

Cadoul de Cecelia Ahern. Cred că recenzia (pe care o găsiţi aici) spune totul :).

2. Ce carte te-a făcut să placi sau să te ataşezi de personaje?

Eu sunt numărul patru de Pittacus Lore. Henri şi Bernie Kosar mi-au rămas întipăriţi în suflet. Protectorul de John Saul are, de asemenea, o gamă de personaje de care este imposibil să nu te ataşezi. Şi nu în cele din urmă, Cazul Pelican de John Grisham. M-am ataşat grozav de tare de protagonistă :).

3. Ce carte te-a făcut să te simţi nerăbdător/curios?

Categoric Firma de John Grisham, Biblioteca morţilor de Glenn Cooper, Jurământ de sânge de Richelle Mead, Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde, Hannibal de Thomas Harris şi, de ce nu, Oraşul oaselor de Cassandra Clare.

4. Ce carte te-a făcut să te simţi iritat?

Hmm, Oraşul oaselor de Cassandra Clare. Un singur cuvânt: clişeele. Hysteria de Megan Miranda. Doamna Bovary de Gustave Flaubert. Cartea e genială, protagonista e mai mult decât iritantă. Oh, şi Darke London de Coleen Kwan.

5. Ce carte te-a dezamăgit?

Nu pot susţine că există vreo carte care să mă fi dezamăgit întru totul. Totuşi, aveam aşteptări mai mari de la Femeia în negru de Susan Hill, Sacrificiu final de Richelle Mead şi Operaţiunea Chinta Royală de Carl Hiaasen.

6. Ce carte te-a făcut să te simţi confuz?
   
Hm, poate puţin Biblioteca morţilor. 

7. Ce carte te-a făcut să te simţi satisfăcut?

Carrie de Stephen King, Crimă şi pedeapsă de F.M. Dostoievski, Clarobscur de Pavao Pavličić şi Hannibal de Thomas Harris.

8. Ce carte te-a făcut să te simţi foarte ataşat de personajul principal?

Cărţile lui John Grisham fără nicio îndoială, Hannibal de Thomas Harris, Academia Vampirilor de Richelle Mead şi Protectorul de John Saul.

Nominalizări: tu, tu şi tu. Adică oricine o sau le doreşte.

Cam atât buddies! Voi reveni cât de curând cu ultima "zi" dintr-o provocare de mult timp acceptată :).
Baftă!

4 comentarii:

  1. Nu ai pentru ce :D , dragute raspunsuri , vreau sa citesc si eu Carrie ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu le-am facut deja :D De cand tot vreau si eu sa pun mana pe Hannibal :o3 Sper sa le pot citi in curand, si Tacerea mieilor si Hannibal :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Tăcerea mieilor" nu am citit-o, din păcate. Am văzut filmul acum o vreme. Iar dacă filmul a fost atât de awesome, cartea trebuie să fie genială :D.

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!