duminică, 1 decembrie 2013

E ţara noastră...


Sursă

Încep postarea prin a-mi cere scuze pentru absenţele mele de pe blog. Explicaţii am destule, dar nu cred că ajută cu ceva :). Şi aş vrea să le urez - cu întârziere - la mulţi, mulţi ani celor ce poartă numele Andreea, Andrei.

Hm, azi de 1 decembrie. E duminică. Săptămâna ce urmează va fi un coşmar. Dar ce de vorbesc despre asta?! Azi e 1 decembrie! E ziua României! :-D. Citind postarea de anul trecut, făcută pe vremea asta, îmi dau seama că nu mi-am schimbat în niciun mod opinia legată de draga noastră ţară. Încă mai cred că nu e vina ei pentru situaţia deplorabilă din punct de vedere economic (în special), ci a minunaţilor conducători care nu ştiu să facă altceva decât să fure. Sau, cine ştie, poate ei chiar îşi dau silinţa să facă ceva bun, doar că nu prea le iese.

Orice ar fi, România este ţara în care m-am născut şi sunt mândră de asta. Sunt mândră pentru că avem peisaje inedite, sunt mândră pentru că avem şi oameni brilianţi, sunt mândră pentru că avem o istorie tristă dar glorioasă. Până la urmă, să fim serioşi, vorba aceea, fiecare pădure are uscăturile ei. Nu suntem singura ţară în care se întâmplă fel de fel de minunăţii. Evident, asta nu e o scuză sau o consolare. Ba dimpotrivă, ar trebui să ne mobilizăm (vorba unui voluntar de la Antidrog) şi să ameliorăm şi îmbunătăţim situaţia.

Cred că ăsta e şi unul din motivele pentru care vreau să urmez Dreptul. Vreau să fac ceva pentru ţara asta. Vreau să ajut, să fac dreptate (pentru că stam cam prost şi la capitolul ăsta). Vreau ca atunci când voi fi la bătrâneţe să mă uit în urmă cu mândrie şi să zâmbesc la binele pe care l-am făcut. Dar sunt conştientă de un lucru - cu o floare nu se face primăvară. Iar acum revin la ce am spus mai sus: noi, ăştia tineri, care suntem aşa-zisul viitor al ţării, ar trebui să reflectăm puţin asupra menirii noastre pe acest pământ românesc. Şi da, în ziua de azi e greu să întreprinzi ceva măreţ, dar nu imposibil.
Nimic nu e imposibil pentru că nimic nu poate sta în calea unei voinţe nobile.

4 comentarii:

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!