vineri, 27 decembrie 2013

Leapşa Crăciunului

Hey! Fiind ultima zi de Crăciun mi-am zis să completez această leapşă primită de la Moni. Mulţumiri călduroase, Moni! >:D<


Reguli:

1. Include link-ul acestei postări în postarea ta. 
2. Include în postarea ta poza specifică lepșei.
3. Răspunde la cele 5 întrebări.
4. Scrie o întrebare suplimentară pe care o dai mai departe.
5. Nominalizează toate blogurile tale preferate.
6. Anunță blogării.

Întrebări:


1. Ce părere ai despre Crăciun?

Bună întrebare. Despre sărbătoarea în sine am o părere bună, în sensul că este un prilej de mare bucurie. Ce-i drept, eu sunt sceptică în ceea ce priveşte originea şi semnificaţiile ei, asta pentru că nu am de unde să ştiu că Iisus Hristos chiar s-a născut pe 25 decembrie. Nu sunt atee, nu vă speriaţi, doar că în ultima vreme privesc anumite lucruri, precum religiile, într-un mod diferit. În orice caz, lăsând la o parte ideea de sărbătoare creştină, mie îmi place să cred că acesta, Crăciunul, are cele mai nobile scopuri: milostenia, bunătatea, unitatea. Nu prea mă încântă modul în care este sărbătorit, asta cred că e evident. Nu ştiu despre alte ţări, dar în România se celebrează de parcă Steaua ar fi câştigat Supercupa Europei. 

2. Povesteşte-ne ultimul tău Crăciun petrecut în familie!

Sincer, nu prea mai ştiu ce e acela "Crăciun în familie". Majoritatea rudelor mele este plecată în străinătate. Anul trecut l-am petrecut cu părinţii şi sora mea. De fapt, am fost şi în vizită la bunici şi la singura mătuşă care nu şi-a luat tălpăşiţa în altă ţară. 

3. Care ar fi cadoul potrivit pentru tine anul acesta de Crăciun?

O memorie mai bună, te rog! Voinţă ca să învăţ pentru olimpiada la istorie. Şi un pic de noroc mi-ar prinde bine. Oh, şi să scap de negativismul ce pluteşte în jurul meu. Okay, lăsând astea la o parte, vreau... cărţi şi căşti pentru calculator, că mi s-au stricat şi nu m-am mai uitat la serialele mele de un car de ani.

4. Urmează să îți petreci Crăciunul la mătușa ta și aceasta îți spune că a invitat și un prieten de familie. Când ajungi acolo descoperi că prietenul mătușii tale este exact tatăl tipului de care ești îndrăgostită. Părinții voștri hotărăsc că ar fi drăguț să mergeți la colindat împreună. (sunteți doar voi doi) Spre sfârșitul excursiei la colindat el se apleacă să te sărute. Ce faci? 

Woa, ce întrebare! :-) Mă amuză... Păi... Ce-i drept, m-ai cam prins. Nu pot spune că sunt îndrăgostită, dar în momentul de faţă simpatizez un coleg de voluntariat. Mna, revenind la întrebare, nu ştiu... Instinctul îmi spune "Foarte bine! E perfect. De când aştept asta...", pe când gândirea strigă "Ce crede că face?! Nu îi poţi permite. Nu poţi şti care-i sunt intenţiile!".

5. La ora 00:00 vezi o stea căzătoare. Ce dorinţă îţi pui?

Dragă stea căzătoare, vreau să mă binecuvântezi cu darul de a-i face pe cei din jur să zâmbească, să uite de necazuri măcar pentru un minut, să vadă partea plină a paharului, să creadă cu adevărat că speranţa moare ultima.

6. Dacă ar fi să alegi un loc şi o persoană unde şi cu care să îţi petreci Crăciunul ce ai alege?

Pentru că nu ai precizat dacă persoana trebuie să fie încă printre noi, Mircea Eliade. În biblioteca sa din Chicago.


Întrebarea mea:
Care este filmul tău preferat de Crăciun?

Nominalizări:
toată lumea
todo mundo
everyone
alle Menschen
tutti
yeorobun

8 comentarii:

  1. Hi-hi, ma bucur ca ai completat-o! Sper ca ti-a placut, nu prea ma pricep la inventat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. O iau si eu in seara asta presupun. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciordesc şi eu chestiuţa asta, dar mâine.
    Te anunţ că nu mai sunt Anavae, ci Lessdler. Uite: http://lessdler.blogspot.ro/
    Buhuhu, am revenit! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai o nominalizare din partea mea : http://visepierduteintrestele.blogspot.ro/2013/12/oldies-but-goodies.html

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!