luni, 16 decembrie 2013

Leapşa - Sacrificiul cărţilor

Am primit această leapşă de la Eny acum o vreme. Mulţumesc frumos, Eny! :3 Trebuie să recunosc că mi-a fost destul de greu să o completez. Cred că ăsta e un lucru bun, însemnând că majoritatea cărţilor pe care le-am citit nu mi-au lăsat un gust amar. Să trecem la treabă!


1. Să începem totul cu Apocalipsa Zombie. Să spunem că te afli într-o librărie, uitându-te printre rafturi, când BAM! ZOMBIE ATACĂ! Un anunţ apare la toate posturile şi spune că armata a descoperit că slăbiciunea zombilor sunt cărţile foarte mari. Ce carte lăudată de toată lumea, dar pe care tu o urăşti şi care este o carte mare o arunci către zombie pentru a-l elimina?

Habar nu am! După cum am spus mai sus, îmi este aproape imposibil să dau un răspuns. Nu există vreo carte pe care să o urăsc. Există, totuşi, o carte destul de apreciată de ceilalţi şi un pic mai puţin de mine - Darke London de Coleen Kwan. Hm, nu e tocmai o carte mare. Nu, nu e. În orice caz, cred că pe aceasta aş folosi-o drept armă :).

2. Să spunem că tocmai ai plecat dintr-un salon cu o nouă tunsoare când BOOM: ploaie torenţială. Ce carte ai alege să o foloseşti pe post de umbrelă?

Hm, hm... Legile atracţiei de Simone Elkeles. Varianta în paperback e numai bună.

3. Să spunem că eşti într-o oră de lectură cu profesorul tău de română care vorbeşte în continuu despre acea carte clasică ce a schimbat lumea, care a revoluţionat literatura şi tu deja nu mai vrei să auzi nimic despre această carte aşa că o arunci în faţa profesorului pentru că... ştii de ce? Acea carte este idioată şi merită să primeşti detenţie din cauza lucrului făcut doar pentru a le arăta tuturor ce simţi. Ce carte clasică ai alege?

'Pare rău, dar chiar nu găsesc o astfel de carte. Am citit câteva cărţi clasice, dar toate mi-au satisfăcut aşteptările, mai mult, unele mi le-au întrecut. Chiar şi Ion mi-a plăcut. Nu ştiu cum va fi Enigma Otiliei. Am auzit păreri cum că ar fi o carte aiurea. Vă anunţ după ce o termin.

4. Să spunem că eşti în biblioteca când BAM! Încălzirea globală se declanşează şi lumea de afară îngheaţă. Eşti blocată şi singura ta şansă de supravieţuire este să arzi o carte. Care este prima carte la care te-ai duce, cartea pe care o urăşti, pe care nu ai regreta să o arzi?

Repet: nu urăsc nicio carte. Dar... Operaţiunea Chinta Royală de Carl Hiaasen. Pe asta aş fi dispusă să o ard. Nu e genul de carte de care literatura nu se poate lipsi.

NominalizăriRose ♥AnddBiaAllieAdryClara + oricine şi-o doreşte. 


Cas says "Bye!" >:D<

6 comentarii:

  1. multumesc pentru leapsa...momentan nu am starea necesara sa o fac...dar voi tine cont de ea si o voi face in cele din urma. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, drăguță lepșuță! Sper că nu m-ai uitat, m-am întors! :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heei! Cum să te uit! :o3
      Mă bucur că ai revenit >:D<.

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!