joi, 26 iunie 2014

Leapşa - Happy Bookaholic



Chiar mă întrebam cum de nu circulă nicio leapşă pe-aici, când am văzut că Alexandra a făcut postarea asta. Mulţumesc, Ale!

1. Ce iubeşti cel mai mult atunci când cumperi cărţi noi?
Păi, în cazul meu procesul de cumpărare durează o vreme, la fel ca atunci când mă duc la bibliotecă şi mă gândesc ce carte să împrumut. La librărie e şi mai şi. Nu sunt o persoană risipitoare şi îmi place ca atunci când dau banii pe ceva să fiu mulţumită de ce am achiziţionat, de aceea petrec mult timp privind coperţile şi citind descrierile. Însă, de regulă, cărţile mi le cumpăr online. Şi îmi place atât de mult momentul când dau pe "Adaugă în coş" şi "Finalizează comanda". Sunt atât de caraghioasă în momentul acela, pentru că scriu încet şi cu atenţie, nu cumva să se ducă dragile de cărţi altundeva. Iar când, în sfârşit, le am acasă, le privesc îndelung şi mă gândesc la momentul când le voi citi.

2. Cât de des îţi cumperi cărţi noi?
Nu ţin cont de lucrul ăsta, dar, în orice caz, ştiu că nu îmi iau săptămânal, uneori se întâmplă să-mi iau la luni distanţă. De regulă, îmi iau atunci când rămân fără lecturi sau când pur şi simplu vreau ca respectiva carte să se afle la mine în bibliotecă. Oh, sau atunci când, din întâmplare (da, sigur), intru într-un anticariat sau o librărie, am bani şi văd ceva care-mi sună bine. Cum am spus, nu ţin cont. Sunt momente în care aş vrea să-mi cumpăr, dar nu-mi permit, şi sunt momente în care nu-mi propun să o fac, dar pentru că am fonduri îmi cumpăr.


3. Librării sau magazine online?
Am precizat şi mai sus că sunt mai fidelă librăriilor online. Mereu găsesc ce-mi doresc, cel mai adesea la un preţ grozav. Am prins încredere în magazinele astea. Ce-i drept, în momentul de faţă, cumpăr numai de pe Elefant şi Libris, deci nu pot spune că toate librăriile online sunt la fel. Însă Elefant şi Libris sunt super. Am o colaborare grozavă cu ambele. Îmi place că nu este nimeni care să mă întrebe cu ce mă poate ajuta şi care, mai apoi, să stea pe capul meu. Se întâmplă să stau ore pe Elefant căutând, dar nu are cine să mă deranjeze.

4. Ai o librărie preferată?
În oraşul meu nu sunt tocmai prea multe librării, mai ales în zona în care îmi desfăşor activităţile, însă e plăcută librăria Alexandria. Acolo găsesc aproape orice. Nici noutăţile editoriale nu lipsesc.

5. Faci precomenzi?
Nu am făcut până acum, dar poate voi face cândva. Oricât de mult mi-aş dori o carte, sunt o persoană răbdătoare, deci precomenzile nu sunt absolut necesare, pentru mine.

6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărţi?
Cum am spus şi mai sus, nu ţin cont, iar asta pentru că mă cunosc, şi pentru că mă cunosc, ştiu că nu am nevoie de o limită.

7. Ai interdicţii la cumpărat cărţi?
Din punct de vedere financiar, uneori da. În rest, nu am interdicţii. Ce-ar mai fi ca părinţii să-mi spună că n-am voie să citesc?! Ar fi revoltător!

8. Cât de lung e wishlistul tău?
Ehehe, imens e puţin spus. Cred că mereu va fi aşa, pentru că mereu vor exista alte şi alte cărţi pe care voi dori să le citesc.

9. Trei cărţi din wishlish pe care vrei să le cumperi acum?
Hm, să vedem... "Hoţul de cărţi" de Markus Zusak, "Cum trăiesc morţii" de Will Self şi "Ia uite cine s-a întors" de Timur Vermes.

10. Cine doreşti să mai facă acest tag?
Tăt poporu'. Okay, nu m-am putut abţine. Acum serios, oricine doreşte.

hugs from me >:D<

6 comentarii:

  1. Gifurile sunt asa dragute.Oo
    Frumoase raspunsuri, mai ales primul. Parca esti eu. De fiecare data cand trimit chestii importante cuiva pe net devin paranoica si citesc de n spe mii de ori ce am scris ca sa fiu sigura ca nu lipseste vreo litera sau ceva.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumescc! :3
      Haha, "paranoică", da, ăsta e cuvântul care-mi scăpa!

      Ștergere
  2. Ce frumoase răspunsuri!Și mă regăsesc atât de mult în ele..it's like..we're the same person or smth.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ugh, mereu alegi cele mai adorabile gif-uri cu Sam&Dean <3

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!