sâmbătă, 21 iunie 2014

Prima felie de pepene roşu

Prima felie de pepene roşu pe anul acesta. E fascinant cum un fruct, un simplu fruct, poate avea semnificaţii atât de bogate pentru mine. Cred că datorită acestor semnificiaţii penele roşu a devenit, de o bucată de vreme, fructul meu preferat. Penele roşu înseamnă, pentru mine, relaxare, meditare şi fericire. Acestea trei s-au revărsat peste trupul meu în momentul în care am gustat prima felie de pepene anul acesta. Mi-am adus aminte de vara trecută... Seriale, cărţi, blog, ore lungi de somn, linişte, căldură, plus planuri, pe care nu le-am îndeplinit însă.

Iar acum, ne aflăm la începutul unei noi vacanţe de vară. Nu pot să cred cât de repede a trecut timpul, cât de repede a trecut clasa a X-a. S-au întâmplat atâtea lucruri care şi-au lăsat profund amprenta asupra mea. Mi-ar trebui ore întregi ca să pot descrie în detaliu experienţa anului acesta şcolar. Un lucru e sigur: sunt anumite persoane cărora ţin să le mulţumesc.

Am să încep cu mama, fără de care, ştiu sigur, nu aş fi reuşit performanţele de care m-am dovedit a fi capabilă. A făcut şi încă face sacrificii de dragul meu, iar eu sunt perfect conştientă de asta. Mi-ar plăcea să pot face ceva mai mult pentru ea, şi voi face, ăsta e unul din motivele pentru care vreau să ajung cât mai sus. Ce am scris în ceea ce o priveşte pe mama se aplică şi în cazul soră-mii. Cu toate că ne-am văzut destul de rar, legătura noastră parcă s-a consolidat şi mai mult... Doamna dirigintă, şi ea merită cele mai sincere mulţumiri. Jovialitatea şi susţinerea ei m-au ajutat să izbândesc. Doamna profesoară de psihologie, vai, nu am cuvinte să exprim respectul şi recunoştinţa pe care i le port. Mi-a schimbat viaţa, şi nu exagerez. De-ar fi toţi profesorii aşa cum este ea... Domnul profesor de istorie, ei bine, a venit cu olimpiada de istorie, iar ea înseamnă un moment major în viaţa mea.

Clasa a X-a o pot caracteriza prin cuvântul "revelaţie" sau "noutate". Am avut o revelaţie în ceea ce-i priveşte pe colegii mei. Acum ştiu de cine am nevoie şi pe cine vreau alături şi pe cine să cine să ţin la oarecare distanţă. Am avut o revelaţie chiar şi în ceea ce-mi priveşte propria persoană, iar asta o datorez ultimilor doi profesori menţionaţi mai sus. Clasa a X-a a fost, cu bune şi rele, epică.

Vacanţă... Măi să fie, câte am de recuperat! Cât despre lista cu planuri, ei, spre deosebire de anul trecut, e mai scurtă şi, sper eu, mai realizabilă :-D. Cert este că voi citi, voi viziona filme şi seriale (deja începute sau care urmează a fi începute) şi voi încerca să-mi uşurez munca din clasa a XI-a.

Dar voi, blogării mei dragi, ce mai faceţi? Cum aţi încheiat anul? Ce planuri aveţi pentru vacanţa asta?Boboci, cum a fost primul an de liceu, respectiv facultate? Viitori boboci, succes la examene şi bac! 

Melodia de mai jos am descoperit-o mulţumită unei reclame, de la Volksbank cred. Probabil o ştiţi, dacă nu, ascultaţi-o, e foarte plăcută şi liniştitoare. Trăiască reclamele!

5 comentarii:

  1. Pepenele roșu...cel mai bun fruct al verii,cu siguranță.Abea aștept să mă înfrupt și eu..

    RăspundețiȘtergere
  2. După ce am citit tot ce ai scris, mi-a venit o poftă nebună de pepene roșu! :)
    Și primul an de liceu nici măcar nu l-am simțit. Deloc. Adică a trecut prea, prea repede. Și, la fel ca și tine, am avut ceva revelații.
    Sper să reușești să te ții de planurile pe care ți le-ai făcut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, în primul rând, mulţumesc că ai trecut pe-aici, în al doilea rând, poftă bună!
      Ştiu sentimentul. Înfricoşător de repede a trecut timpul ăsta. Mă bucur că încă din clasa a noua ai făcut anumite "descoperiri".
      Mulţumesc frumos! >:D<

      Ștergere
  3. E frumos modul in care le multumesti celor care te-au ajutat. :)

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!